/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Downloadning af spywareblaster ny versio~
Fra : bentok
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 14-03-05 12:21

skal lige til at downloade den nye version af spywareblaster 3.3 der kommer nu 2 mugligheder
1. 3.3 from majordgreeks.com (USA and other locations)
2. 33. from allsecpros.com
hvilken en af dem bør jeg vælge?? håber en der har et hurtig svar!

Mvh Bent

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-05 12:27

Jeg har lige hentet versionen,du nævner,jeg syntes at majorgeeks prøver at "lokke" en til at købe alt muligt andet end jeg ledte efter...

Fandt versionen på det andet sted du nævner.... tror egentligt det er lige meget hvor du finder den,bare det kun er den du får hentet ned....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-05 12:42

Men jeg plejer altid at hente direkte ved dem der laver softwaren som du også er inde på:

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
Og når jeg så får muligheden om hvilken server den skal hentes ved, så vælger jeg gerne den der ligger tættest ved Danmark, da den somregel leverer hurtigst. Det kan være tyskland fremfor Australien.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 14-03-05 13:01

Har lige hentet versoinen from allesecpros.com det hele ser bare helt fint ud, så jeg må sige tak til michaelmoeslund.
Mvh bent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 14:04

Jeg hentede ver 3.3 fra Majorgeeks (Det var miritdk's tip der gjorde mig opmærksom på opdateringen og tak for dét miritdk ). Jeg brugte blot det første og bedste link = Det øverste.
Jeg installerede uden at fjerne 'den gamle' 3.2 først og alt gik glat uden problemer af nogen art

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 14-03-05 16:45

Har hørt at man for spy hvis man henter programmet, er det rigtig.

mvh
pop

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 16:48

ilm molokyle
hentede også bare fra eget link - ingen spyes - ingen problemer - slettede heller ikke den gamle først men lod overskrive - alt ok
brugte også første link !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 17:04

prosat -> Du har hørt forkert !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-03-05 20:31

er der nogen der har erfaringer omkring den der browser mozilla eller firefox??

er de meget anderledes?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 20:50

Jep ... michaelmoeslund -> ...men nu er det ikke dig, der har stillet spørgsmålet !

...men det er ikke et browser specifikt 'problem'

Spywareblaster gør sit 'arbejde' både under IE, såvel som under Firefox Opera eller andre browsere

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=6705

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 15-03-05 22:09

hmmm... troede lige jeg kunne snyde et spørgsmål ind uden der var nogen der opdagede det....

>Molekyle,er det virkelig nødvendigt for dig,at være så overvågen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 01:22

MOLO !!!!!!!!! det er hermed forbudt at besvare nassespørgsmål
(fino linko )

Godkendelse af svar
Fra : bentok

Dato : 18-03-05 23:45

Tak for svaret michaelmoeslund. tror også det er lige meget hvilken version man tar` ned, den nye version er da en tro kopi af den gamle bortset fra nummeret.
Mvh Bent