/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cpi-Scooter.
Fra : Jimmy17
Vist : 364 gange
10 point
Dato : 07-09-02 20:11

Vil gerne høre fra købere af CPi-Popcorn,
om de har haft nogen produktionsfejl ved dem.
Jimmy

Accepteret svar
Fra : bambusneger

Modtaget 10 point
Dato : 11-10-02 17:34

nej jeg har ikke og det har min fætter heller ikke tilgengæld er de meget gode af prisen at være!

venlig hilsen Aske

Kommentar
Fra : dajolufa

Dato : 04-01-03 20:35

Har du dsa tænkt dig at købe en? Det har jeg nemlig! Jeg er 14 og når jeg bliver 16 skal jeg købe en! Jeg tror den er billigere end andre scootere fordi sådan nogle som yamaha og aprilia tager en masse penge for ´´mærket´´ og da cpi ikke er så kendt er de jo nødt til at sælge den billigere. Held og lykke

CPI STYRER!!!

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-05-03 23:19

Den er dog ikke helt fejlfri, vil jeg dog sige efter et stykke brug,
kører ikke lang på 1 l olie, som iøvrigt er temmelig dyrt....

Men el-starter er perfekt

Kommentar
Fra : dajolufa

Dato : 07-05-03 14:10

TIL JIMMY 17: Tror du ikke du har tilkørt den for hårdt eller kommet til at stille på oliepumpen???
Hilsen thomas.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 10-05-03 22:44

Alt hvad angår tilkørsel og oliepumpe står under mekaniker, så det skal jeg slet ikke tænke over, sagde han.
Regner med han har ret, den går bare kun 700km på 1 l olie, som koster 90 kr på l.

Kommentar
Fra : dajolufa

Dato : 17-05-03 11:05

Det kan dat stadigt være at du har tilkørt den for hårdt...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-05-03 14:11

Som sagt, hvad tilkørsel angår fik jeg a vide at det skulle jeg ikke spekulere over.
Hvordan han ( forhandler ) har foretaget tilkørsel af produktet ved jeg ikke noget om.
Men hvis den ikke er blevet tilkørt fra forhandler, hvor meget kan det betyde i henholdsvis
Hastighed og acceleration
Benzin og olie forbrug.

Kommentar
Fra : stefan19

Dato : 27-05-04 09:41

jeg skal til at købe en cpi popcorn.... er den god?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-05-04 10:19

Hvis du har nogle tusind kr. mere, så vil jeg anbefale dig at købe en anden.