/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
aprilia amigo vario
Fra : hiland
Vist : 300 gange
100 point
Dato : 27-02-05 08:26

er der nogen der har et bud på hvad der er galt, når moteren ikke vil op i omdrejninger i starten. det er ligesom hvis man smider en bil i 5 te gear ved 40 kmh. først når den kommer over 50 tager den ved. den kører med 5 g. ruller. når jeg starter og giver fuld gas laver den hjulspind. men den har et dødt punkt fra 10 kmh. til ca. 50 kmh

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-05 23:54

For slap fjeder bagi, sæt en i på flere kg/%
Prøv med en rød: http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=1386&page=1
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hiland

Dato : 28-02-05 15:02

Tak for svaret pallebhansen. men jeg skiftede nu fjederen i går formiddags. nu drøner den afsted. men du får selvfølgelig point alligevel. mekanikeren sagde at han havde prøvet med en anden fjeder, men han havde sat den gamle i igen. da han mente den klemte for hårdt om remmen. men han har også sat ny cylle og stempel på siden.
sådan en amatør.