/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lumatron DVD24 opdatering?
Fra : jesper_boritz
Vist : 1686 gange
18 point
Dato : 22-02-05 19:34

Er der nogle der ved om der findes en "firmware" opdatering, eller lign. til min Lumatron DVD24. Den har problemer med at afspille film der er bændt på billige medier! Disse film kan sagtens afspilles på f.eks. en Medion DVD.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-05 20:37

Det er der mange DVD afspillere der har problemer med, og det er der ikke rigtigt noget at gøre ved.
Det har noget at gøre med hvor følsomme de er i teknikken der skal aflæse dvd-skiverne.
Det er samme problem som mange har med brændte CDer.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 18 point
Dato : 23-02-05 21:00

det kan den ikke

dova jo en firmware opdatering kan god hjælpe
min kiss havde problemmer med at læse div købe film opdateret firmware og nu har jeg ingen problemer

Godkendelse af svar
Fra : jesper_boritz

Dato : 23-02-05 21:09

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : karet

Dato : 26-02-05 23:26

Hej, jag har samma problem med min nyköpta DVD24 Lumatron, brända DVD-r skivor från memorex fungerar inte,Ej DVD-RW(1x-2x)från Sony , ej heller DVD+RW från Sony , däremot fungerar brända CD-RW (1x-4x)från Sony bra.

Tacksam om någon vet om där finns DVD skivor som överhuvudtaget fungerar att bränna och titta på med denna spelare ?

Karet