/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lån
Fra : mike39
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 03-09-02 10:30

hvor kan man låne selv om man er i Rki

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-02 10:42
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 09:24

"mike39" <mike39.news@kandu.dk> writes:

> hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :

Jeg begynder så småt at kan se argumenterne for modereringen i
dk.bolig. Hvorfor er det så svært at læse fundatsen før man begynder
at skrive? Den slags hører hjemme i dk.forbruger!

/Trine

--
Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 10:00

Hvem sagde netpoliti?

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
news:uheh7xyz4.fsf@trinekc.dk...
> "mike39" <mike39.news@kandu.dk> writes:
>
> > hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :
>
> Jeg begynder så småt at kan se argumenterne for modereringen i
> dk.bolig. Hvorfor er det så svært at læse fundatsen før man begynder
> at skrive? Den slags hører hjemme i dk.forbruger!
>
> /Trine
>
> --
> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
> http://usenet.dk
> http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 10:12

"PUK" <dhaslev@nospamworldonline.dk> writes:

> Hvem sagde netpoliti?

Hvem sagde netikette?

/Trine

--
Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-02 12:13

Hej summer

For nogle dage siden besvarede jeg selv det samme spørgsmål fra en anden bruger. Mit svar var, at der alle ordentlige steder var lukket for lånemuligheder, indtil hun var kommet ud af Riber-klemmen.
Dette svar mødte ingen modsigelser, skønt spørgsmålet stod åbent i flere dage - både her på kandu og i de danske nyhedsgrupper.
Så man kan i hvert fald konkludere, at det sted, du linker til, er meget lidt kendt.

Ikke desto mindre sendte jeg dit link videre til "min" spørger. Bagefter blev jeg imidlertid betænkelig og tilføjede et råd om, at hun tjekkede stedet først, inden hun optog lånet.
For som du sikkert ved, kan man blive udsat for næsten hvad som helst på lånemarkedet - også på steder, der ser noble nok ud på overfladen.
Eftersom du linker til Privatkredit uden videre bemærkninger, går jeg imidlertid ud fra, at du har så meget kendskab til stedet, at du ved, det er i orden?

Dette skriver jeg naturligvis ikke for at genere dig, men af hensyn til spørgeren og andre, som er i samme klemme, og som derfor er nemme ofre for lånehajer.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 10:46

On Tue, 3 Sep 2002 11:00:17 +0200, "PUK" <dhaslev@nospamworldonline.dk>
wrote:

>Hvem sagde netpoliti?

Det gjorde du. Og jeg vil tillade mig at henvise til
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT: dk.admin.netikette

--
Mads Lie Jensen - mads@gartneriet.dk - ICQ #25478403
http://www.gartneriet.dk

Directory Opus - nu også til windows - http://www.gpsoft.com.au

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-09-02 19:15

Hej Rellom
Jeg har ikke set dit link før jeg købte svaret nu.
Jeg har aldrig påstået at det var nemt at låne penge når man står i RKI. Spørgsmålet lød: "hvor kan man låne selv om man er i Rki"
Hvis nu du havde læst linket jeg skrev, ville du jo også vide, at man ikke bare uhæmmet kan låne penge i PrivatKredit. Du ville også vide at firmaet er 6 år gammelt. Du ville også vide, at man indsender en låneansøgning og så får vilkårene tilsendt helt uforpligtende. Når man så sidder med lånetilbudet og nærlæser det, må man jo selv vurdere om det er for dyrt, for usikkert, etc. Vil man have mere tryghed kan man jo f.eks. lade http://www.familieadvokaten.dk/ afsige en vurdering gratis.
Desværre er mulighederne jo ikke mange, når man står i RKI. Der er dog en del pengeinstitutter der kan se det fornuftige i at hjælpe en videre.
Nej, jeg kender ikke PrivatKredit personligt, men uanset hvad man foretager sig/skriver under på her i livet, er det en god regel, at nærlæse hvad man forpligtiger sig til ved sin underskrift.
Hvis jeg var i mike39 sted, ville jeg først prøve en bank/sparekasse, som var villig til at hjælpe en ud af RKI's kløer. Det er sikkert prøvet.
Kan dette ikke lade sig gøre og man SKAL bruge penge, ja så må man regne med at betale mere for at låne i f.eks. PrivatKredit - desværre.
Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-02 20:28

Hej summer

Naturligvis læste jeg dit link, inden jeg skrev min første kommentar. Det var i lyset heraf, at jeg skrev den.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : fakta

Dato : 03-09-02 21:16

Bortset fra Biblioteket - ingen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 21:18

"mike39" <mike39.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Nh_c9.50277$ww6.3573740@news010.worldonline.dk...
> hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :

af mig , rente 33%

jensen

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-09-02 23:32

Hvad med at være lidt seriøse "hundehoveder". Jeg tror ikke mike39 synes det er sjovt. Indtil nu er der 10 indlæg i dette spm. De 6 er til skraldespanden - FOR DÅRLIGT. Hjælp dog spørgeren istedet.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 04-09-02 07:46

mike39, håber det bliver en positiv oplevelse for dig.
Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 20:13

On Tue, 3 Sep 2002 22:17:41 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:

>> hvor kan man låne selv om man er i Rki
>
>af mig , rente 33%
>

Det er da billigt.

Om så renten var 200% skal man da ikke låne ud til en der ikke betaler
tilbage.

--
Jens

Just nod if you can hear me.

Kommentar
Fra : brille

Dato : 22-10-02 16:38

Den nævnte "bank" låner KUN penge til en kunde der har fast ejendom. Det er jo vigtigt at få med.

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 13:58

"Jens Petersen" skrev d. 04-09-02 20:13 dette indlæg :
> On Tue, 3 Sep 2002 22:17:41 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:
>
> >> hvor kan man låne selv om man er i Rki
> >
> >af mig , rente 33%
> >
>
> Det er da billigt.
>
> Om så renten var 200% skal man da ikke låne ud til en der ikke betaler
> tilbage.
>
> --
> Jens
>
> Just nod if you can hear me.

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 14:02

"Jens Petersen" skrev d. 04-09-02 20:13 dette indlæg :
> On Tue, 3 Sep 2002 22:17:41 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:
>
> >> hvor kan man låne selv om man er i Rki
> >
> >af mig , rente 33%.hej jeg mangler penge nu ,kan du hjælpe mig nu.min emails adr er super_mand2001 @yahoo.dk.og jeg haren venindesom er i rki der også mangler penge hjælp os ,haster hilsen domina
> >
>
> Det er da billigt.
>
> Om så renten var 200% skal man da ikke låne ud til en der ikke betaler
> tilbage.
>
> --
> Jens
>
> Just nod if you can hear me.

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 14:07

hej vi er tre der mangler penge ,hvor erder nemmes de to af os eri rki noget lort men sådan er det.og en af os er ikke .vi skal bruge penge nu emails adr er super_mand2001@yahoo.dk hilsen domina hjælp

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 14:07

hej vi er tre der mangler penge ,hvor erder nemmes de to af os eri rki noget lort men sådan er det.og en af os er ikke .vi skal bruge penge nu emails adr er super_mand2001@yahoo.dk hilsen domina hjælp

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 14:08

hej vi er tre der mangler penge ,hvor erder nemmes de to af os eri rki noget lort men sådan er det.og en af os er ikke .vi skal bruge penge nu emails adr er super_mand2001@yahoo.dk hilsen domina hjælp

Kommentar
Fra : domina

Dato : 01-09-03 14:11

vi skal bruge nogle nu hjælp os gerne mange men kan nem betale tilbage hilsen domina

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-03 19:24

On Mon, 01 Sep 2003 11:56:24 GMT, "domina" <domina.news@kandu.dk>
wrote:

>"Jens Petersen" skrev d. 04-09-02 20:13 dette indlæg :
>> On Tue, 3 Sep 2002 22:17:41 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:
>>
>> >> hvor kan man låne selv om man er i Rki
>> >
>> >af mig , rente 33%.hej jeg mangler penge nu ,kan du hjælpe mig nu.min

>emails adr er super_mand2001 @yahoo.dk.og jeg haren venindesom er i rki
>der også mangler penge hjælp os ,haster hilsen domina

Du svarer på et indlæg der er et år gammelt og påstår at det haster.

Hmmmm....

--
Jens

And now, 55 minutes of uninterrupted commercials...