/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Natmaden - hvad er det jeg har hentet???
Fra : Eyvind
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 01-02-05 22:06

Natmad - hvad er det for et program du har tippet mig til at hente.
http://www.nettips.dk/default.asp?KatId=129&SubId=&id=1711&text=Fotoalbum+p%E5+Internettet
Altså programmet er fint nok men hvordan og hvad bruger jeg det til.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 22:09

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 22:15

Der skal ikke grines her................ endnu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 22:16

hmmm - ok - kan være jeg vender tilbage så

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 22:21

Hov hov du må da godt være her.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 22:27

du kan da ikke hente det der.
nu tvinger du mig jo til selv at prøve det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-02-05 22:33

Orv, det bliver spændende det her.
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-05 22:37

Du er en køn tipper.
Men du behøver ikke at hente det program. ***

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-05 22:43

Jeg skulle nok have hørt efter PavarottiKeldd og hentet det program han bruger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 22:51

bare rolig, jeg har søgt hjælp udefra !

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-02-05 23:03

Se her:
http://www.mm-vision.dk/

Kig lidt nede på siden, Multi medie, sådan et MÅ vi have.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 23:09

1. keldd har da ikke tipset om htttp:///bla.blaa.dk så må jeg lige høre
2. øh så det som et godt tips fra nettips
3. man vinder sjældent i tips.
4. når kandu går i stå kl ?? vi jeg lige lave et album med jalbum. (håber jeg)
5. i morgen er ingen af os sikkert klogere
6. og så skal jeg klage til nettips.

nå seriøst så troede jeg at det var anvendeligt... og håber stadig!
men jeg var måske for hurtig med tipset.
Mange søger jo fotoalbum, og alle har deres ide om hvordan det skal virke.!
selv laver jeg, det selv, i php, med lidt blandet succes.
og vil da meget gerne sprede lidt 'forsæt selv' kode.
og .øh

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 23:15

Altså keldd, følger skærmen med ??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-02-05 23:26

natmaden:
Blæse være med det, køb en 42" skærm i Bilka 12999 kr. og køb en fed læderjakke med det samme,599kr.
når i så har pungen oppe, tag så forbi Aldi i morgen tidlig og snup en skriveplade med trådløs mus og pen 299kr.
der er også mange andre spændende ting som man altid går og mangler, og dem kan man jo ligeså godt tage med med det samme.
Hvordan har bilen det? Det er jo snart forår så skift den med det samme, og der skal selvfølgelig også stå en NY motorcykel i indkørslen, regeringen forventer det af jer, så hvorfor skuffe den???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 23:46

aaargh den keldd er ski da ikke rigtig velfor varet - send hellere pengene til foreningen til miritdk´s bevarelse, ve og vel !!!!!!!!!!!!!!

øhh - ville vist ikke lige købe det tilbud hos aldi - har det og det liger fint i skuffen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 00:00

mirit jeg står prarat til at købe det i morgen tidligt, det er vel 299 værd ????
keldd disse 42" skærme har jeg virkelig ikke respekt for, tror ikke de er 5000 værd.
bilen er ligemeget, jeg har jo min vega27 i ishøj havn (gnæk-gnæk)
men inden sejlersæsonen sluttede, fik den lige fyldt tanken op med diesel,(den er på benzin)
Så der røg et skabsfuld læderjakker, og uden læderjakke, ingen motorcykel.
Nå med det er godt at man har en nabo der er falckmand, han kommer på torsdag med en ordentlig pumpe, og så skal der suges diesel.
Øh nogen her der kan bruge lidt diesel, øh det er vist blevet lettere blandet, sådan ca. 25/15 diesel/benzin.
Det er da lige til at tilkøre din nye bicke på¨keldd Snøft !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 00:03

tjah hvorfor ikke natmaden - ville nu hellere sætte 299 på lotteri så

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 00:04

Pas lige på her - for der er drønet noget ind på min comp.
http://www.nettips.dk/default.asp?KatId=129&SubId=&id=1711&text=Fotoalbum+ p%E5+Internettet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 00:13

Men der står at det er godt ups dum som jeg er , ja så ender det med at jeg selv må have et liggende i skuffen.

emesen
Der står på siden
Citat
Det bliver ikke nemmere

Det er da for frækt, nu får nettips pegefingeren.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 00:14

Natmaden:
Det var et lidt uheldigt blandingsforhold, men kom det ned i tanken til oliefyret,
og se om det går, hvis det exploderer betaler forsikringen, og så har du haft den oplevelse.
Nå, nu faldt eme i søvn, også noget kedeligt noget han fik rodet sig ind i.
Godnat alle Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 08:38

Altså jeg ved ikke hvor det kom fra, og påstår heller ikke noget - men det var bare lige indtil jeg fundet ud af hvad det er.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 09:41

Men det er vel et webfotoalbumsfremstillingsprogram med indbygget ftp.
Jeg troede at det var helt galt, at der drønede noget ind i din komputer.
Hos mig virker det fint, man må jo lige alle menu mulighederne i gennem.
jeg kopierede en billedmappe til skrivebordet og sidder og 'leger' lidt med det.
Det virker da som et pgm. som jeg kan bruge. og jeg syntes da at det laver nogen pæne billeder.
Albummet behøver jo ikke at komme på nettet, det kan jo bruges lige fra pc'en. og kan da også ligges på cd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 09:47

aha så det var fra nettips - mænd og deres fotos - og hvem kører backup - - netop lige derfor måske en god ide at lægge det på nettet

Øv - min maskine er ikke ok pt - og dog - det er den men jeg fik jo ødelagt nogen programmer og orker ikke at hente noget ind og kigge på før jeg får tid til at lave den kasse igen - men er da nysgerrig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 10:29

Ja så må man vel lave et lille online eksempel, men har bare ikke så mange billeder med nogle flotte fyre på,
det sådan set kun mig selv
men miritdk, du kan kikke ind på programmets hjemmeside, http://www.jalbum.net
og kikke under eksempler.
men hmm siden er der ikke lige nu, det syntes som at deres server er nede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 10:33

haha tror natmaden igen skal under dynen - hjemmesiden er ikke nede

det ser forresten da ganske interessant ud - hmmm - skulle måske lige teste det senere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 10:41

Den virkede altså ikke lige før.

http://jalbum.net/samples.jsp
Og det har mange muligheder.
jeg savner kun mere fleksible billedstørelser, men det kan der sikkert findes ud af
Og måske ligger jeg under dynen, med en blærbar
Godt det ikke er webcam på kandu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 10:44

KELDD !!!!!!
Har du været i Aldi og hente en tegneplade ???
Virker den ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 10:47

jeps der er mange muligheder - men de kan jo fås i andre programmer også - meeeeeeeeen - ser stadig interessant ud

Hende den blærbare du ligger under dynen med har sikkert forsinket dig før ........ filans surt der ikke lige er webcam på - sikke mange stjerner du ville få

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 10:51

Jeg skal hen og hente en filmviser hos Aldi - til frække film

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 11:09

Pas nu på at konen ikke ser når du ligger dine frække film på nettet til os andre, emesen.

miritdk jeg skrev altså 'måske' , rester er noget der er i dine tanker
Ok jeg forstår godt det med stjernerne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 11:30

Jeg turde ikke købe den fra Aldi, når vi fik besked af mirit at den ikke duede.

Men jeg skal nok finde på noget andet at købe , inden dagen er omme.

Lige nu er jeg altså ved at lave nogen fine franske flyth, de skal i ovnen om 10 min.

Hilsen
Keldd. Øh, eme de der frække film, siger de så også frække ord??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 14:42

Gætter at emesen har købt den røde dims, fra forsiden af aldi-kataloget.
den er kun til tv,, ØV!!
Ok keldd, måske mirit siger det for at vi skal lide uden.
måske har merit allerede opkøbt hele aldi's lager til sig selv, og skufferne
måske jeg skulle holde øje med aldi, inden det er for sent.

Men keldd skulle du så'en lige finde på at købe 2-3000 point,
Så er jeg da forhandlingsvillig, og smider da gerne lige mit ewirekontonr. her til dig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 16:34

I fortvivlelse over ikke at vinde Dims2 - har jeg købt den røde dims hos aldi.
Når jeg får den til at virke, lægger jeg de frække billeder på nettet via Skype og MSN.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 17:28

Øh, natmaden:
Jeg ved jeg har en Ewire konto, men jeg har glemt hvad den går ud på, og jeg har også
glemt koden, altså hvis det ikke er den samme som jeg bruger til det meste.
Så er der min netbank, min E-boks, min digitale signatur.
De siger det er for at gøre det lettere, du almægtige, lettere for hvem??
Det var nu bedre dengang man fik pengene i en brun konvolut om torsdagen, så kunne man
gå hen i banken med nogen af dem, så blev det skrevet i en bog ( det hed en bankbog ) hvor mange penge man
havde.
Man havde så bogen, og kunne altid slå op og kigge i den, hvor meget man havde.
Jeg synes altså det er så indviklet i dag, man skal have en hel computer for at finde ud af det.
Og alle de koder man skal huske, det er så svært altsammen, jeg er helt bange efterhånden hver morgen
når jeg tænder computeren, forlanger den noget mere af mig, hvad skal det dog ende med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 18:40

herligt at vende hjem og se i stadig holder både humøret og formen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 18:48

Den røde dims fra Aldi virker ikke..............
Keldd - det ved du.........er det ligemeget hvilket vindue man smider sin comp ud af.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 18:51

eme:
Husk nu der skal lyd på, jeg kan godt li' pigerne siger øh frække ord og så'n,
og har du nogen med tykke negerpiger er det helt fint.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 18:52

keldd for hulen da - lol - opfør dig så pænt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 18:53

eme,
vil det så sige jeg ikke får de billeder i aften??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 18:54

mirit,
jamen det gør jeg da.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 18:56

næsten da - du giver jo folk stof til fantasien

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 19:03

mirit:
Når jeg får nogen fantasier, fører jeg dem altid ud i livet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 19:05

så tak - nu flytter der vist en meget stor negerpige med sjove lyde ind hos keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 19:11

mirit,
du må ikke sige så'n noget, jeg begynder at hyperventilere, og så kilder det
så mærkeligt forskellige steder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 19:11

Det kan være du får dit hedeste ønske opfyldt Keldd.
For billedskærmen er helt sort - eller også kan den Aldi-dims ikke læse mit CF-kort.
Har nogle gode og saftige gloser, som jeg kan tage med ned til Aldi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 19:12

til begge sidste indlæg - nu ser jeg nyheder

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 19:17

eme:
Forstå nu, det er jo ikke de stakkels kassedamer der har noget med det at gøre,
de giver dig bare pengene tilbage, men du må godt stå og sparke til de der skilte udenfor,
og så kan du også godt sige nogen grimme ord, så får man det også meget bedre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 19:25

Ok Keldd så sender jeg lige de saft..... bill.... i mens.
De er nok lidt rigelig mørke, men du har jo et godt billedprogram.
Og jeg skal nok tale pænt til Aldi-damen. (det er for resten hendes billeder)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-02-05 09:20

Jeg endte med den tegneplade(ikke afprøvet), men hvis mirit har en i skuffen, så må det altså være en kommodeskuffe
Og så var der jo lige de der 5.1hovedtelefoner, (det sidste par de havde), de er overraskende gode, og har alle kabler og stik,
til både pc og til gennemgang til forstærker, og selfølgelig omskifter mellem dette.
Jeg fik dem hurtig ud af embelagen, på kun 20min. men jeg havde jo også en brandøkse til hjælp.
Dobbelt glæde,, tror embelagen kan sikkerhedsgodkendes som styrthjælm.
eller om ikke andet, så er der nok til at lave to fastelavnsmasker af, ja den er udformet så, at man staks tænker på aliensmasker,
og er stor nok, til voksne... nu skal jeg bare have en ny brandøkse.
Keldd ewire kan jo også kun overføre 3000 af gangen, og så tager det jo alt for mange uger
En gammel papbankbog kan jeg da sagtens oprette til dig!

Du starter da bare med at gå på netbank en sidste gang, tømme din konto over på min, og så lukker du kontoen.
Og så taler du lige med din arbejdsgiver, og giver ham besked om at du gerne vil ændre konto(til natbanken).
Når dette er ordnet, behøver du ikke en gang at tænke på kontonummere mere, det gør jeg for mig..Øh for dig.
natbanken kan du hæve på døgnet rundt, du kommer bare og vi ved straks hvem du er(personlig betjening)
adressen er trejde palme på venstre hånd Aruba ! Og den er god nok
Emesen du skal da huske at tænde for tv'et.

Øh keldd mener at Aldi også har tilbud på nogle mega big mother f..... negerboller, helle for dem med kokos

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-02-05 09:49

Aha,natmaden:

Du har så været ude at føre dig frem i Aldi, ja ja , men hævnen bliver sød

jeg vil i dag lave de indledende øvelser til indkøb af NY DVD optager , og den der med at du ligger og

roder rundt i Aruba, er måske godt nok for dig, men ser du mellem os to og læserne, så har jeg lige købt

biletter til Kabalombolo, og der er de indfødte meget venlige, og i god fodermæssig kondition.

Ja, livet er jo herligt, og lige inden jeg tager ud i lufthavnen, vil jeg lige give dig et godt råd

Brug alle de penge du kommer i nærheden af, ha ha ha ha, bare ikke mine

Hilsen
Keldd................Solen skinner, og livet er skønt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-02-05 11:51

Hvad søren er solen stået op.... så må jeg da te' og i seng..
kan lige når et par timer inden jeg skal ud og sniffe diesel.
Sidst røg der en mundfuld i havnen,
det en rigtig nem måde at få tilkaldt havnefogeden på,(bare det havde været en af min venner)
jeg kunne da ikke vide at sådan en lille smule, kunne dække både vallensbæk og ishøj havn, i løbet af 10 min.
Det må godt nok være tyndtflydende det stas, nå det var en mundfuld, så nu mangler der kun de sidste 30-40 liter

Emesen pennen til min tegneplade virkede ikke , jeg var lige på vej til aldi,
da det gik op for mig at jeg havde vendt batterriet forkert...SHHH!!!
Hvad med din plade mirit, nu har de vel ikke bare stukket dig en plade . . . . . Fætter BR har en billig med 2 drejeknapper

Keldd Så en 92" lcd skærm med en opløsning på 6400x1200 pixel og en 40"plasma indbygget i et to personers jacusi.
Hvis du køber dem, er du fri for banken. Resten kommer til at gå automatiskt, omkring den første

DVDoptagere er ved at være yt ! tror det kommer til at hedde blue-ray
Husk at lave lange indledende øvelser, gå ikke efter hvad de skriver den kan, kik efter det som de glemmer at skrive den ikke kan.

Havde fat i en med tvtuner, optager selfølgelig lige over på dvd, og kan se andet pgm samtidig.
Fint nok men betegnelsen stereo der stod på kassen, galdt kun afspilning af dvd og line-in stik.
den dobbelte tuner var i mono. godt det ikke var min.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-02-05 13:13

Oj hvor er det varmt i dag, alle vinduerne har været åbne 1 times tid.

Så kom jeg hjem med en Phillips-DVP-721-VR. Den optager på bånd, og afspiller bånd og DVD.

Manden henne i forretningen fulgte med hjem og installerede den, hvor mageløst. (øh, jeg kendte ham)

Og tænk, han havde en 42" plasmaskærm, som han bestemt synes ville pynte i min stue.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst brugte den gamle video, men er sådan noget, ikke noget man bare
skal have??? Jeg vil jo nødig skille mig ud fra den gemene hob.

Min nabo har lige ringet, hun har købt en Aldi skriveplade,hun siger den ikke virker, og om jeg ikke lige vil, og alt det der.
Hilsen
Keldd. Forresten så var det mig der lagde vand ind i
Vallensbæk havn i sin tid, så pas lige lidt på , ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 15:42

HAH.. gad vide hvor mange der har købt i Aldi
Vende batteriet på hovedet ?????? SÅ er man enten meget træt eller - nå nej det vil jeg da ikke skrive

natmaden - ja selvfølgelig er det en kommodeskuffe (kommoder har jo kommodeskuffer )

Keld - det er ski da ikke et MUST hverken at have video eller dvd afspiller osv - men ok - pas godt på dit ry

Eyvind hvordan gik det så med det program du blev henvist til ????????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-02-05 15:59

havfo et pgm. ??
nu vil jed ne og sniffe samværed på den lokale.

mirit batterrier har da for søren ikke nogen hoveder.
er dit en aldi tegneplade måske ? hva ?
min virker altså ..... bare ikke musen, den er [enmassecensur] .. ikke så god !
ok med lidt tilvænning, osv.
filpper over at der er et låsesytem med , hvor man, kan lave sit eget lille symbol(som man tegner) der låser en mappe eller en fil.
det er da smart!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-02-05 16:12

keldd! Vallensbæk havn og området det kender jeg da fra før ishøj hed ishøj, og det var altså kun en halv mundfuld [flovt]
nu mangler jeg bare at vide, fik du dampbad med til skærmen

nå hvis din nabo mangler hjælp til pladen, såååå deeet Aruba vi taler om

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-05 16:13

Jeg skal hilse fra den flinke Aldi-ekspedient.
Den nye har samme problem.........................måske en fejl 40

Jeg har ikke mod på nogen heviste programmer, lige nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 16:13

natmaden - læs starten af spørgsmålet

Hooooooooov - kan du nøjes med at sniffe på den lokale ???????

Batterier har vel nok hoveder (synes jeg) - det er da til at se hvad der er op og ned

Nope pennen duede ikke - og gør stadig ikke (prøvede for sjov i aftes) - gider heller ikke lege med det og tror der er en der gerne vil overtage det - så ligemeget med det.

Jeps det er smart at kunne låse en mappe osv - hvis det nu er nødvendigt

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-05 16:16

stakkels Eyvind

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-02-05 17:14

natmaden:
Jeg fik godt nok installeret skrivepladen,men der manglede en manual til at bruge den med,
men den får hun sendt.Jeg kunne tegne med musen og pennen hvis jeg brugte paint, men den skulle jo gerne åbne sin egen PAD, og det kunne jeg ikke få den til.
Og nej, jeg har ikke købt storskærmen endnu,de er nu egentlig pæne, og hvis moden dikterer det, må man selvfølgelig købe een. Og selvfølgelig er det et MUST om man har så'n een, ligesom med så meget andet man ikke kan undvære, man skal jo bare lige blive klar over at man ikke kan undvære det, og det er der åbentbart nogen der har det lidt tungt med at finde ud af.Ja ja , stakkels dem, jeg håber de snart får øjnene op for hvad de går glip af.
Jeg har ikke været i Vallensbæk havn siden i begyndelsen af 80erne, men har faktisk også bygget hele Ishøj,
Greve og Solrød kommune, nå ja, der var nogen andre der hjalp lidt til en gang imellem når de gad.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-05 19:16

Tak for svaret miritdk.
Det virker helt mildt.
Det ligner ikke de sædvanlige:
(((((((((((((spark)))))))))))))))))))
((((((((((((((((POW))))))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 19:22

så er det altså nu jeg godt må grine ?????????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-05 19:28

Der er dømt frit grin nu.
Jeg har også smidt dimsen ud. (måske skulle jeg ha' åbnet vinduet først)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 19:29

- frøs du eller var du doven ?????????
ikke flere dimser til dig - basta

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 20:19

Ham emesen, han hjælper dig ikke meget , hva' Eyvind.
Et liv uden dimser, er ikke et liv, hvad skulle man ellers kalde den der dippedut bag på vaskemaskinen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 20:21

aner da ikke der sidder en dippedut bag på vaskemaskinen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 20:31

miritdk ! Det aner jeg da heller ikke, men det må der gøre.
Så da engang en dims der faldt af nedenunder, så kunne maskinen ikke lide sit vand mere, den spyttede det hele ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 20:38

natmaden du tager fejl - det har ikke været en dippedut - men en dingenot - helt sikkert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 20:44

desuden ved jeg der sidder en DIMS med en tilsluttet gummislange (tror jeg det er)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 21:13

Nu når at jeg tænker over det, tror jeg nu osse at det var en duppedit,
der fik dingenoten, til at knække dimsen, der holdt gummislangen tør på ydersiden
Men jeg er nu ikke så god til det der med vasketøj !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 21:16

se - vi har bare fat i det der os to

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 21:22

Ja vasketøj er noget forfærdeligt noget
Underligt med alt det vaskepulver, der i følge det fleste reklamer, bliver bedre og bedre.
Det underligt at der stadig, er brug for vaskemaskiner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 21:28

vasketøj er da herligt - når det er rent

joo reklamens magt - hvem ved om nogen opfinder læg i kassen - ryst - og så er den klaret og parat

Et eller andet sted kigger jeg nu på folk der i mine øjen måske ikke har så meget brug for vaskemaskine - storshopperne

Der ER da egentlig også meeeeeeeeeeeeeeget gammeldags at vaske tøj når alt kommer til alt -
...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> skal lige have en finvask ud

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 21:44

Det undrer mig. Hvis tøjet er rent, så er det vel ikke vasketøj mere.
Jeg har noget, vaskemiddel, der står 'til maskinvask' på det,
syntes nu ellers at maskinen plejer at være det mest reneste
Se mirit, nu skal du sikkert til at lægge tøj sammen,
og det er jeg overfølsom over for, så jeg vil stikke af nu.

Hav en gog arbejdslyst, og husk. lørdag aften tæller som overtid

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-02-05 21:45

hov !

Hav en god arbejdslyst, og husk. lørdag aften tæller som overtid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 21:53

gog arbejdslyst lød da eller lige så godt - haha - ses osv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-05 21:55

En dipedut sidder for enden af et vandrør, når det leveres fra forhandleren.
Når jeg for systemerne til at virke igen viser jeg et billede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 22:31

du tager helt fejl emesen - dippedutten sidder på dimsen der sidder på dingenoten - basta - (plejer nu bare at pege og sige: "den der" til reperatøren

Hvorfor har du ødelagt systemerne ???????? tsk tsk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-02-05 23:57

Og det spørger du om mirit, det var da må'ske så lige du fik point for i en anden tråd ..
Jo det var jo denne geniale tekst, lige til køleskabsdøren:
http://www.kandu.dk/dk/spg/59742
Citat
emesen og andre mænd - trængslerne dukker op når der skal eksperimenteres

Derfor ødelægger man systemene, og det gode er at bagefter er man 35% bagklog, 30% midtklog og 12% forklog.
Og det er jo så rigtig rigtigt,, verden ville bare ikke være det samme,
uden folk som emesen, andre mænd og jeg

Strøm giver først rigtig mening -
Nå du har, fingerne i kontakten.
Nemlig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 00:15

og hvad med de resterende 23 % - kom ikke og fortæl det er genierne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-02-05 13:25

Se nu ved jeg at du kan regne, det var et rent eksperiment,
og der syntes ikke at være kommet trængsler
Eller var det mig der ikke kunne
Tror jeg lader spørgsmålet stå åbent, altså det med regning !
Tråden er jo Eyvind's

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-05 17:23

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu min win 2000 har jeg fået tilbage.
Og sådan så systemerne ud:
HD1 [{mbr}(win98)(win2000)(winXP)(Image)(Lager)]
og så gik win2000 ned
HD1 [{mbr}(win98)(winxxxx)(winXP)(Image)(Lager)]
og jeg lagde en win2000 backup ind
HD1 [{mbr}(win98)(win2000)(winXP)(Image)(Lager)]
men ak og ve mbr kunne ikke styre for xp og w2k havde blandet links
så nu er min hd sådan
HD1 [{mbr}(win98)(win2000)( )(Image)(Lager)]
indtil jeg lige henter alt det løse i w2k
Hvis det lægges ind i den rigtige rækkefølge så kan HD godt se sådan ud.
HD1 [{mbr}(win98)(win2000)(winXP)(Image)(Lager)]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 17:26

natmaden der må foreligge en misforståelse et eller andet sted - i mine papirer fra folkeskolen ville der idag have stået at jeg ikke kunne regne
(er gået fint siden med at "regne den ud osv")

øhhh - giver gas så kun mening med knolden i gasovnen ??????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 18:57

med det emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-02-05 19:13

Jeg er komplet lam, og syntes at jeg lugter trængsler, eller er det gas

emesen kan du ikke afprøve den med gassen, undskyldningen er at jeg kun har el-komfur.
Hvis vi ikke hører mere fra dig, så kan vi jo regne ud at du ikke mere behøver at betale skat,
og trængslerne med din pc er pasé

Har ikke selv prøvet multiboot,
men syntes at have læst at rækkefølgen er vigtig!
Det må da være svært at holde styr på hvad der høre til hvor.
ender det med delte mapper mellem systemerne. Feks. En delt dokument/program mappe.
Bruger selv en HD-Server box med en 80gb hd som kører selvstændigt uden for pcen.
den kører så på min side af router/firewall med egen DNS og IP.
Mapper kan låses og der kan laves ftpserver på den samtidig.
smart nok men det køre bare ikke helt som jeg havde tænkt mig.
dokument mappen og et par jobmapper ligger så der, og er for mig nemme, at gå til fra forskelling pc'er,
der er desværre kan jeg ikke flytte postmappen dehen, da lige denne mappe åbenbart ikke kan lide at forlade pc'en
den bor på, ØV!
Dog er det for tiden sådan at jeg har koblet den fra, da tingene ikke altid virker efter hensigten, når man roder.(hej mirit)
så jeg var bange, for at låse mig selv ude, mens jeg eksperimentere(hej mirit), med den.
Forventer at det ender med et par netværksmapper der er låste med adkangskode, som kan tilgåes udefra.
Ftp serveren kan det nu, og er helt uafhænig af om pc'en er sat til eller tændt.

Men held og lykke med din opsætning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-05 19:54

natmaden - og jeg som troede at det var mig som havde indviklede systemer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-05 22:00

Desværre kan jeg ikke afprøve dette for dig natmaden
Citat
emesen kan du ikke afprøve den med gassen, undskyldningen er at jeg kun har el-komfur.

Vi har magnetplader og pyrolyseovn som låser over 200 gr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 09:33

natmaden ( lam natmad - hmmmm) for hulen du skal overhovedet ikke sætte mit id i forbindelse med rod og eksperimenter - det må du selv stå for

Pyyyyyyyyyyyh - nogen af jer kan da også bare gøre tingene så besværlige at en anden en ikke kan hitte rede i hvad i går og laver *GGG*

godmorgen/formiddag herfra - øv - kold nat og næsten ingen søvn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 20:29

>>>>>>nogen af jer kan da også bare gøre tingene så besværlige at en anden en ikke kan hitte rede i hvad i går og laver <<<<<< Det er en blanding af legetøj og en måde at sikre sig på.........................til tider aner jeg (nok vi) heller ikke hvad der er op og ned på comp.:::::::::::og så er det tid til tuderiet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 20:48

hvor befriende at høre emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-02-05 21:45

emesen tror altså ikke det er godt, at mirit høre mere om tuderiet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 23:31

natmaden - jeg ÆLSKER da følsomme mænd