/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hifi: Cambridge Azur 540A + 540C
Fra : Seeman
Vist : 674 gange
30 point
Dato : 11-01-05 18:10

Hej

Er der nogen der har erfaring vedrørende Cambridge Azur 540A + 540C? Jeg overvejer at købe systemet, men ville lige høre hva folk synes om det og om det er noget der kan anbefales...

Accepteret svar
Fra : MPS

Modtaget 40 point
Dato : 11-01-05 19:22

Hey

Ja, jeg har hørt en del på det. Var selv lige ved at købe et Cambridge stereoanlæg. Men valgte til sidst at købe et NAD - Da NAD har lidt mere power. Men det hænger meget sammen med hvor mange penge du er villig til at bruge. Men først og fremmest hvad har du for højttalere?? Er det et par stor højttalere eller er det et par små reol højttalere??

Jeg vil under alle omstændigheder sige at du børe smutte omkring www.lydspecialisten.dk

Jeg har selv købt.:

Stereo forstærker NAD C352 og Cd-afspilleren NAD 542 – Der til har jeg købt mig et sæt Ohelbach NF 12 Phono kabler til 799 kr. Jeg har valgt et par Audio vector højttalere model MKII. En dejlig lys højttaler, som jeg er utrolig glad for. Jeg har købt 2*4 meter DALI Silver højttaler kabel til 129 kr. Meteren som er et dejligt højttaler kabel.

Er utrolig glad for mit anlæg og kan varmt anbefale NAD

Er dog ikke så glad for HIFI-Klubben – Da de ikke er til at handle med!!

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 04-02-05 10:07

Tak for svaret MPS.