/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
erfaringer med debitel 1 øre ekstra
Fra : Carg
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 02-01-05 01:39

Er der nogen der har personlige erfaringer med dette abonnement, og vil fortælle lidt om dem?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 10:18

hmm aner ikke hvad du snakker om - men min erfaring med det selskab er at jeg ville holde mig langt væk - men det er jo op til dig

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 02-01-05 10:59

Jeg tænkte på om der mon var nogen, der har eller har haft tegnet det abonnement, der hedder "en øre ekstra" hos debitel. Men jeg har nu hørt dårligt om debitel før, men hvori det dårlige består ved jeg egentlig ikke...

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-05 11:12

Abonnementet er godt nok, hvis du snakker RIGTIG meget i telefon, da det kun koster 1 øre i minuttet. Men læste vidst et sted deres telefonsvarer koster penge. DVS du betaler hvis folk ligger besked på din telefonsvarer....

Generelt har jeg også kun hørt dårligt om det abonnement... Så jeg ville vælge et andet!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 12:50

hvis du køber en nokia 6230 SKAL du tale for 299 kr. om måneden!
Så hvis du kan det så er det jo fint nok!

Måske forklare jeg det lidt forkert for selvfølgelig SKAL du ikke, men du SKAL betale 299 kr. om måneden!
JEg ville holde mig væk fra eftersom det bliver dyrt i længden og du kan først opsige det om 6 måneder, så vælge hellere en lidt dyere tlf, med et bedre abn.

Håber jeg kunne hjælpe!

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 02-01-05 12:58

Jeg synes også det lyder meget dyrt. Det var egentlig heller ikke til mig selv, men det er min lillesøster, der gerne vil have abonnementet, og jeg synes heller ikke det lyder særlig favorabelt. Også er det da helt skørt, at man skal betale penge, fordi andre lægger en besked til én.
Nej, jeg kan vist godt få hende fra idéen, mange tak for respons til jer alle tre.

Godkendelse af svar
Fra : Carg

Dato : 02-01-05 12:59

Tak for svaret ostemanden.