/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tavle i farve
Fra : Sillepigen
Vist : 778 gange
30 point
Dato : 27-12-04 20:24

Glædelig Jul!!

Jeg var så heldig at få en masse små magnetord, som kan sættes sammen til en masse sjove sætninger.
Til disse magneter skal jeg bruge en tavle. I de fleste boghandlere kan man købe den helt almindelig standard model, i hvid.
Meeen, det er der nu ikke så meget sjov ved.
Derfor vil jeg gerne have en i sort, eller en mørk blå/skrigende farve. Jeg har søgt lidt på nettet - uden held.
Skulle der være nogen herfra der har en ide til hvor jeg kan gå på jagt efter sådan en tavle, vil jeg meget gerne høre fra jer :D

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-04 20:27

Få den hvide malet om.
Tal med en autolakerer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 20:36

Tænk lige på at farvede bogstaver/ord måske forsvinder på mørke farver.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-12-04 20:43

Se under Fototavler>Magnet Foto Tavle....kan leveres i flere farver
http://www.dano-plan.dk/dansk/forside_d.htm

Og måske også noget her der kunne bruges http://www.easy-photo.dk/magnetrammer%201.htm

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 30 point
Dato : 28-12-04 09:30

Jeg så i "Bedre Bolig" på DR1, at du kan få en magnetmaling til at male din væg med. Du skal male mindst 3 gange, og kan derefter male over med en anden farve, så tag du et stykke væg og lav til din nye opslagstavlei de farver du kan lide, og som passer ind til dig.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 27-01-05 23:47

Hvad med at bruge dit køleskab? Det gør jeg. Og hver gang jeg får gæster skal de lige hen og skrive en hilsen, fordi køleskabet er ret centralt i køkkenet og man ofte er sammen der...uden at det skal lyde underligt.

Tokeren

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 06-03-05 19:53

Tak for svaret A.C.Rosmon. Det vil jeg prøve :D