/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hill´s Prescription Diet
Fra : Christina
Vist : 411 gange
15 point
Dato : 18-06-01 19:24

Da jeg har mit kattefoder i en spand, kan jeg ikke huske hvad de præsise
doseringsmuligheder er!
Så hvis der er en der har samme foder som mig, gider at se på posen, hvad der står
vil jeg være meget taknemlig.
Den ene kat vejer 6 kilo og spiser W/D
Og den anden vejer 4 kilo og spiser sådan noget for nyrersvage katte.

Med venlig hilsen Christina.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 25 point
Dato : 18-06-01 18:51

Hej

Jeg kan huske at min gamle dyrlæge sagde at de skulle have ca. 10g foder pr.
kg de vejer.

Jeg fodre med G/D og T/D og nogen gange W/D .. det passer altid med de 10g
pr. kg. kat - du kan prøve om det også passer hos dig

Mvh.
Sofie

Christina skrev i meddelelsen ...
>Da jeg har mit kattefoder i en spand, kan jeg ikke huske hvad de præsise
>doseringsmuligheder er!
>Så hvis der er en der har samme foder som mig, gider at se på posen,
>hvad der står
>vil jeg være meget taknemlig.
>Den ene kat vejer 6 kilo og spiser W/D
>Og den anden vejer 4 kilo og spiser sådan noget for nyrersvage katte.
>
>Med venlig hilsen Christina.
>
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Christina

Dato : 18-06-01 20:39

Tak for svaret Sofie Hansen.
   Tusind tak for hjælpen
mvh Christina