/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Køkkenmaskine
Fra : ivinkel
Vist : 735 gange
70 point
Dato : 10-12-04 16:47

Hejsa!

Jeg vil lige høre om der er nogen, der har erfaringer med electrolux køkkenmaskine den der er på tilbud til 2000 kr i punkt 1. Hvor meget mel kan den klare ad gangen osv. Er det et godt køb sammenlignet med de andre f.eks kitchenaid og kenwood????

VH Ivinkel

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-12-04 17:27

Jeg har checket Punkt1's site ud. De har også en Kenwood til 2.000,-.

Den tror jeg, jeg ville tage. Det er en god maskine!

Ellers prøv at ringe til Punkt1.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-12-04 17:55

skålen er ½ så stor ?? gå ned og kig på varen
(electrolux levere også til storkøkkener)

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 70 point
Dato : 10-12-04 20:01

Vi har haft en Electrolux i nogle år hvor den rustfri skål drejer lige som i prof. maskiner og vi har købt kødhakker med tilbehør til den. En fabelagtig solid maskine der kan røre franskbrødsdej helt færdigt uden at noget revner eller knækker.
Jeg kan se at den i Punkt1 er lidt anderledes, men princippet er helt det samme.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-12-04 00:19

electrolux! den har en 7 liters røreskål, og er nem at rengøre.
den kan tage omkring 5 kg dej, såvidt jeg husker (det er min datters).
glæd dig og held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : ivinkel

Dato : 11-12-04 13:49

Tak for svaret BjarneD.