/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
medion digital kamera aldi
Fra : graahede
Vist : 2609 gange
120 point
Dato : 10-12-04 15:30

er der nogle af jer , der ved om medion digital kamera er noget værd.
De har et på tilbud i aldi i denne her uge med 5mill pixels lader og 128kort
og etui til 2000 . Men jeg ved ikke om jeg skal købe det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 15:51

6,36 Megapixel er det på,måske er der noget på nettet om det,
jeg tror ikke rigtig der er nogen der har erfaring med det,men
vil godt se nogen test af det inden jeg kommer til lommerne.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 10-12-04 15:57

det har jeg prøvet men der er ikke rigtig nogle test af medion

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 10-12-04 16:16

Jeg købte et Medion 4,1 Megapixel, 3xoptisk+2xdigtal zoom for et år siden til kr.2950 !!! med taske+batt.oplader 4 1,5 genopl.batt. og 128mb CF kort,det fungerer godt som et alm. famillie-kamera. Det fortællerogså noget om prisudviklingen !! Men søger du et med mange indstilligsmuligheder, så må du punge ud med mere end de kr. 2000, men ellers er det godt køb, hvis det ikke allerede er udsolgt !! hilsen 1003jeppe

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 10-12-04 16:29

det var det ikke igår

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 10-12-04 16:32

Ja men så er det jo helt op til dig selv, du har behovet og pengene. god fornøjelde .1003jeppe

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-12-04 16:41

Hej, - jeg har efterhånden købt mange Medion produkter, fra pc, bærbar, 5.1 sorround højttalere, HD, digital videokamera m.m., og endu har jeg ikke "gået fejl" af produkterne. Der er masse af kvalitet og tilbehør for pengene. Medion vinder mere og mere frem, i Danmark, nok fordi det er lavet af godt kram.
En meget fornøjet kunde, er jeg i hvert fald, og kan trygt anbefale Medion til andre interesserede.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 10-12-04 16:45

ok man kan jo godt komme lidt i tvivl når de hverken er på edb priser eller man ikke kan se nogle test på nettet

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 130 point
Dato : 10-12-04 16:59

Jeg fandt det her,ikke objektivt:
http://www.digitalmagasinet.dk/forum.asp?traad=250&forum=1
Men vær at få forstand af.
Hilsen keldd.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-12-04 17:10

graahede, - du kan sammeligne Medions digitalkamera med hvad det kan/og indeholder, - med andre kamera-mærker. For det første er prisen (ved andre mærker) i så fald betydelig højere, dernæst leveres kameraer normalt med kun 16 MB hukomelseskort. --- Havde jeg ikke i forvejen haft et godt digitalkamera (dog er det med "kun" 3,33 megapixels), så havde jeg fluks købt tilbudet ved Aldi.
Hilsen akle

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 10-12-04 17:13

Tak for svaret Keldd.
det er godt man kan skrive herind og blive lidt klogere , jeg køber et andet kamera efter jeg har set dine sider .Mange tak for svaret ,også til i andre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 17:50

graahede:
Selvtak,digitalmagasinet ligger i mine foretrukne,og der kan man virkelig
blive opdateret.
Kig på Canon Ixus 40, 2700Kr. Fedt kamera til prisen.
Før i tiden rendte man rundt med et spejlreflekskamera,der vejede som et strygejern.
I dag propper man digitalen i lommen og er altid klar.Nu behøves det jo ikke være dyr teknik for at lave sjove billeder,kig her www.keldd.webbyen.dk
Under det sidste billede i menuen er der 2 små pile,tryk og du kommer om på næste side.
Held og lykke med dit kameravalg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 17:50

graahede:
Selvtak,digitalmagasinet ligger i mine foretrukne,og der kan man virkelig
blive opdateret.
Kig på Canon Ixus 40, 2700Kr. Fedt kamera til prisen.
Før i tiden rendte man rundt med et spejlreflekskamera,der vejede som et strygejern.
I dag propper man digitalen i lommen og er altid klar.Nu behøves det jo ikke være dyr teknik for at lave sjove billeder,kig her www.keldd.webbyen.dk
Under det sidste billede i menuen er der 2 små pile,tryk og du kommer om på næste side.
Held og lykke med dit kameravalg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 17:50

graahede:
Selvtak,digitalmagasinet ligger i mine foretrukne,og der kan man virkelig
blive opdateret.
Kig på Canon Ixus 40, 2700Kr. Fedt kamera til prisen.
Før i tiden rendte man rundt med et spejlreflekskamera,der vejede som et strygejern.
I dag propper man digitalen i lommen og er altid klar.Nu behøves det jo ikke være dyr teknik for at lave sjove billeder,kig her www.keldd.webbyen.dk
Under det sidste billede i menuen er der 2 små pile,tryk og du kommer om på næste side.
Held og lykke med dit kameravalg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 17:52

Rystede på fingrene åbenbart,gør ikke det med et kamera i hånden.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 17:55

Forresten,mht.billederne,Kandu'er allesammen.
Keldd.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 10-12-04 21:10

jeg har kigget på et casio exilim ex-z55

Kommentar
Fra : torben2804

Dato : 20-12-04 18:18

Hej -
Det omtalte Aldi-Medion kamera har jeg lige returneret til butikken igen efter nogle dage test (husk altid dine 14 dages returret). Mp-tallet er ret imponerende, men resten kan overhovedet ikke følge med - en BMW-motor i en 2CV - fejlkonstruktion med reklameværdi!
Torben