/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedfight 100
Fra : prebenhoeg
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 04-12-04 20:25

Har lige købt en Speedfight100 ccm (scooter / motorcykel) men den kører desværre kun ca 95Km/timen.
Kører man med bundgas, og tager ca. det halve af gassen af, på håndtaget, så kører den stadig ca 95.
Er dette et tegn på, der burde komme et andet udstødning på (kører med det originale nu)
Kan man på nogen måde, uden det koster en milion, få sådan en til at køre ca 140Km/timen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-12-04 22:23

Nej, du behøver ikke betale en million, men næsten alt skal skiftes, og det er da synd, hvis cylinder mm er næsten nyt.
Du vidste jo også i forvejen at en sådan scooter ikke kører 140.
Så vil du køre hurtigere, så bør du tænke på en rigtig motorcykel i stedet for.
Men du kan nemt få lidt mere fut i din maskine, uden at lave ulovligheder, og det gør du med en størrer dyse i karburatoren, for din maskines symtoner fortæller at den mangler en federe blanding.
Snak eventuelt med dem her: http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=7
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : prebenhoeg

Dato : 23-07-05 21:48

Tak fpr denne gang, må ha' en Harly !!
(lukket)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-05 23:03

Ok, så luk spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : prebenhoeg

Dato : 25-07-05 02:44

Tak for svaret pallebhansen.