/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til canon Ixus 330
Fra : mikkelaa
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 07-08-02 13:56

Er der nogen der ved hvor man kan downloade en manual til canon ixus s330 kameraet?
Jeg har købt mit i Kina (og sparet 1500 kr men manualen var på kinesisk
Håber du kan hjælpe
Mvh Mikkel

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-08-02 15:45

Prøv at se på følgende link: http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS330/index-e.html

Her står mange oplysninger om de forskellige indstillinger m.m.

Mvh
Bjarne H

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 07-08-02 15:48

Via dette link kan du downloade en decideret manual til kameraet:

http://www.canon.com.au/products/cameras/digital_compact_cameras/powershotdigitalixusv2_mb.html

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : mikkelaa

Dato : 07-08-02 16:15

Jeg takker mange gange Bjarne. det var lige det jeg manglede
mvh
Mikkel

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-08-02 16:20

Selv tak Mikkel - jeg synes også det er svært at læse kinesisk; men jeg kan da godt forstå, at du blev fristet med den store besparelse.

Held og lykke med det dejlige kamera.

Mvh
Bjarne H