hejsa Maly
når du skal montere hele instrumenterne igen, så læg lige mærke til at du ikke kan vide om speedometerkablet rammer rigtig... det er sådan lidt på lykke og fromme, for du kan heller ikke trække det tilbage..
Pas på når du tager rattet af.. for hvis du IKKE får taget ledningen af til airbag-udløseren (det er en to-leder ledning der går fra en lille box i rattet og til en slæbering på rat-stammen) så får du revet den i stykker når du piller rattet af.. og JA det ER nødvendigt at pille rattet af... desværre..
Husk at der bliver brugt torx skruer.. så vidt jeg husker enten en T9 eller en T10. Du KAN bruge en unbrakonøgle til at løsne og fjerne, men det er ikke anbefalet.. det er noget værre noget...
Den jeg havde med at gøre havde en Blaupunkt radio, og der skal du bruge et specialværktøj til at få radioen ud.. og JA du SKAL have radioen ud også..
Husk at du skal have nye o-ringe til samlingen mellem kølesystem og varmelegeme, ellers kan du ikke få det tæt.. ok ok.. du KAN måske godt.. men det er ikke sikkert..
Når du samler det.. så er det en god ide at smøre de plastic-dele der rører gummimanchetter mv, for så glider det hele meget bedre.. jeg var nødt til at sætte kølesystem-enderne (hvad skal jeg kalde dem.. studsene?) løst ind i varmelegemet, og så lirke o-ringene ind med en lille skruetrækker, og så skubbe studsene på plads, så modhagen kommer i hak. Det varmelegeme du har købt... har det en plasticbeskyttelse i bunden? hvis det har, så er du nødt til at fjerne den, for ellers er der ikke plads til varmelegemet i blæserenheden. Det er dog let at fjerne, da det bare er klikket på.
GOD fornøjelse siger jeg bare. Jeg håber at du har et opvarmet sted, for det tog mig en HEL dag.. fra kl 10 til 18...
Hvis du vil have yderligere info, så mail mig. Jeg er evt også til at få fat på pr fon hvis det brænder HELT sammen..
Mvh
BigDane_dk