/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Marilyn Monroe
Fra : TariLiex
Vist : 781 gange
133 point
Dato : 05-08-02 11:53

I dag er det så 40 år siden Marilyn Monroe døede...

Men er der nogle af jer der ved hvor jeg kan købe plakater, film og andre ting med Marilyn Monroe.

Links helst...

Tak....

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 05-08-02 12:07

Hvis du kender noget i Danmark ville jeg blive glad... syntes ikke jeg kan finde noget.

Tak til Heroine: men....De links du har givet mig er OK, men man skal købe plakaterne på allposters.com og der er alt "sold out" der er nemlig også der problemet er... ...

Håber der kommer flere brugbare ting...

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 05-08-02 12:25

Hey Tariliex,

Så skal du bare afvise svaret, så kigger jeg videre.

//hero|ne

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 143 point
Dato : 05-08-02 12:36

http://www.art.com

Her har du masser, og de er ikke udsolgt.

Men yer, det er igen et amerikansk site.
Ser dog ud til, at det er et godt et af slagsen....

//heró|ne

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-08-02 14:33

Posterland har flere ting med Marilyn Monroe. Posterland findes i København og i Aalborg.

MVH

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-08-02 21:06

ja så må det være mig som kommer med svaret IGEN :

Aalborg:
Posterland
Algade 38
9000 Aalborg C
tlf.: 98 12 55 77

København:
Posterland
Nygade 6
1164 København K
tlf.: 33 14 94 78

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 05-08-02 23:10

Tak for svaret... Nu har jeg da nogle sider at kigge på... Tak for hjælpen!

TL

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 05-08-02 23:36

Hvad mener du Zonker?

Hvis TariLiex gerne ville have adressen på posterland, havde han nok spurgt, kan jo also være, at han selv kan finde ud af at slå op på de gule sider :/

Sorry.. Sødt af dig at svare.. Men hvorfor den tone..

//hero|ne

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 05-08-02 23:43

Heroine har ret... ja jeg havde spurgt hvis jeg havde brug for adressen, men det havde jeg ikke, da jeg bor i Odense, langt væk fra både København og Aalborg....

En anden ting, som er ligemeget, men rart at have liiiidt på plads... så er jeg altså en pige *SS* men 10-4

Hav det godt, og sov godt *G*