/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
R600
Fra : kajRsej
Vist : 331 gange
200 point
Dato : 30-07-02 16:50

Hvor mange linier er der i R600es display.
Understøtter den Ems.
Únderstøtter alle mobil abbonomenter Ems...
Har den nogen standdard animationer. er de noget værd..
hvad er prisen og hvor kan man få den..

Accepteret svar
Fra : StefanNeess

Modtaget 210 point
Dato : 30-07-02 16:55

R600 har et 4liniers grafisk flot display..
Ja den har EMS..
Ja da hvad skulle forhindre det..
Ja lige som min T65 burde den have mindst 10 annimationer.
De er ikke ligefrem det fedeste men de går an en tid..
Prisen er omkring de 1400..
Du kan få den hos de fleste TDC forhandlere den er jo in....

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 30-07-02 16:57

Med de point du gav for det burde du have gjort det
lidt sværere....

Godkendelse af svar
Fra : kajRsej

Dato : 30-07-02 17:02

Jeg kender sku ikke nogen andre der kan det i
hovedet flot besvarelse.
Ps. ved du hvordan man for ledige point.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-07-02 17:21

Hej Stefan,

øh... det er nu ikke alle mobil telefoner der understøtter EMS "Enhanced Messaging Service"... Med billeder og lyd... de ka' dog modtage tekstbeskeden... hvis det var det du mente med at de alle understøtter det...

her et Citat fra nede i bunden af siden... -->
http://presse.ericsson.dk/cebit/pm_2001_03_21_04.htm

..." Om EMS (Enhanced Messaging Service)
EMS benytter den eksisterende SMS besked-service og infrastruktur til at lade brugere udbygge deres tekst-beskeder med billeder og lyd. EMS beskeder benyttes til enten at sende eller modtage kreative beskeder eller til at udveksle billeder og ringetoner. I modsætning til tilsvarende teknologier på markeder i dag er EMS en åben standard, så EMS beskeder kan læses i telefoner, som ikke understøtter EMS. "...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-07-02 17:24

Hej Kaj,

du ka' få ledige point ved at være logget ind hver dag... så får du 20 ledige point... Samt hvis du tilmelder dig som superbruger, mener jeg at du får 200 ledige point...

du for også ledige point hver gang dit besvarede spørgmål bliver købt... samt du ka' få 10 ledige point hvis du for tilbudt muligheden for at bedømme et Tip...

mvh.

Strarup