/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fået leveret forkert vare.
Fra : H2
Vist : 1655 gange
100 point
Dato : 23-10-04 13:49

Hej

Jeg har købe nogle vare ved prishammeren.dk
Jeg fik leveret det med postDanmark.
Da jeg kom hjem med det var der leveret 4 stk mikrofoner i stedet for 4 Heatsæt.
HVAD kan man gøre.
Jeg har skrevet mails til dem, men di svare ikke.
Har prøver at ringe men går dirakte over på mobil svare.

Prishammer.dk er E-Mærket giver det flere klægemuligheder
Det handler om 4 stk vare at 40Kr.

Henrik

Accepteret svar
Fra : RyeJensen

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-04 13:55

Når det drejer sig om varer af så lille en værdi, er der ikke så meget at gøre, når forretningen ikke reagerer på dine henvendelser, og du ikke ønsker at føre en principiel retsag .

Når butikken har e-mærket, kan du klage til udstederen af e-mærket ( www.e-maerket.dk ), og prishammeren risikerer så at miste mærket. Det ved jeg kan "anspore" forretninger til at opføre sig ordentligt.

Mvh
Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 16:19

Du har ud over almindelig reklamationsret over forkert vare 8 dages fortrydelsesret på Internetkøb og du kan returnere varen til:
Prishammeren
Hjortlundvej 116
6760 Ribe
Telefonnummer: 29456826
Vedlagt et brev hvor du redegør for problemet.
Der er ingen tvivl om, at du har retten på din side og firmaet bør refundere dine omkostninger da fejlen er deres.
Lad os høre hvad der sker.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 23-10-04 21:09

Jeg er en glad mand nu.

Jeg har lige modtaget en mail fra prishammeren.

Han skriver at han har sendt en pakke. Jeg skulde gerne have den i dag, men har ikke været hjemme endnu. så jeg håber på at det lykkes at få de rigtige vare uden prøblemer , Så jeg stadig kan anbefale prishammeren.dk som et godt sted at handle.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 23:41

Sådan går det som regel.
Glad på dine vegne

Kommentar
Fra : blue_iz

Dato : 24-10-04 15:15

BjarneD>>Man har 14 dages returret på internetkøb.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-10-04 15:33

blue_iz>> selvfølgelig! Tanketorsk!

TAK!

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 25-10-04 17:36

Tak for svaret RyeJensen og alle jeg andre.
Nu har jeg fået de rigtige vare så i kan rolig handle ved prishammeren.dk

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 25-10-04 17:54

Velbekomme. Det er altid rart, når man får bekræftet, at e-mærkede forretninger er værd at handle med.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 18:27

Det var dejligt at høre.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 25-10-04 18:51

Jeg giver jeg rar. Det er rart når man har en god oplevelse første gang men køber vare ved et internet firma. Det er jo en tillidssag af betale først og få tilsendt varen senere.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 25-10-04 18:51

Jeg giver jeg rar. Det er rart når man har en god oplevelse første gang men køber vare ved et internet firma. Det er jo en tillidssag af betale først og få tilsendt varen senere.