/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Installering af Sverige`s kort TT3
Fra : ppk
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 23-10-04 10:20

Hej

For 3 uger siden købte jeg en iPAQ h1940 med TomTom3 navigator, og har nu købt et 128 MB SD Memory Kort.

Når jeg vil installere Sverige kortet, lukker den min computer ned hver gang der er blevet installeret mellem 35 og 48 MB af programmet på SD kortet.

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor det IKKE kan lykkedes ?

Det skal også lige siges at jeg har haft afinstalleret det hele på iPAQèn, og jeg har ved geninstallation af alt softwaren haft deaktiveret bl.a. min virusscanner og diverse andre kørende programmer.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 23-10-04 15:12

Hej Preben.
Får du nogle fejlmeddelelser inden computeren lukker?
Jeg går ud fra at du ikke ellers har problemer med at overføre data til dit SD kort?
Hvis du har en andet kort, vil jeg anbefale at du prøver med dette - hvis ikke andet, så for testens skyld. :)

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-10-04 15:43

Hej Calleman

Jeg får ingen fejlmeddelelser inden den LUKKER !
når den er gået i sort, kommer der bare nogle pippende lyde fra den lille højtaler som er inde i computeren. Så nu kan jeg så slukke maskinen helt på afbryderen bag på maskinen og så starte igen.
Angående et andet kort, så er jeg ikke i besiddelse af et sådant.

Måske skulle det NYE kort have været formateret inden brug ??

Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-04 16:19

Hej Preben.
Det er altid en god idé at formatere kortet inden brug. :)
Hvis du har mulighed for det, kunne du også afprøve hele udstyret på en anden computer?

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-12-06 01:57

Tak for svaret Calleman.

Fik via en kortlæser installeret det direkte på SD kortet.

PPK