/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Terratec cinergy 400 tv - Ingen lyd
Fra : Mods
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 20-10-04 17:06

Hej
Jeg har et terratec cinergy 400 tv tvkort.
Problemet er, at jeg ikke kan få nogen lyd på i hverken windvr eller fly tv 2000.
Er der nogen der har nogle erfaringer med dette kort, eller bare nogle gode ideer?
MVH Mods

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-10-04 19:12

Har du forbundet audiostikkene på kortet?
Det er de 2 rød og hvide små indgange der er bag på terratec kortet.
Keldd.

Kommentar
Fra : Mods

Dato : 20-10-04 19:21

jep har fundet ud af det nu. havde ikke forbundet audiokablet til lydkortet. Men jeg har et andet problem: der er ingen lyd på mine optagelser

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 20-10-04 19:30

Du skal kigge på lydstyrken,se om den står rigtig.Gør sådan:
Tryk på Start,så programmer
så tilbehør
så underholdning
så lydstyrke
Så har du potentiometrene,som du så skal rode (justere)med.
Keldd.

Kommentar
Fra : Mods

Dato : 20-10-04 19:40

Ok jeg smed audio stikket i line in i stedet for, og så er der lyd på, men det knaser bare en smule

Godkendelse af svar
Fra : Mods

Dato : 20-10-04 20:29

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-10-04 11:39

Selv tak.
Jeg synes jeg har skrevet det her een gang,men kandu kører ikke optimalt.
Så een gang til.Det hjælper også du ikke er bange for at rode rundt med ledningerne,
god fornøjelse.
Hilsen
Keldd.