/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Vedr. Adware på dansk
Fra : ahj
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 19-10-04 00:08

Jeg har som anbefalet slettet min gamle Adware og hentet den nye SE ned på min PCér og samtidigmed har jeg hentet sprogpakken og lagt dansk ind, men det står stadig på engelsk. Nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør galt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 00:13

Du skal ind og stille på sproget i selve programmet.
Jeg kigge rlige i mit eget og vender tilbage.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-10-04 00:14

Hejsa

Åbn først ad aware
Klik på tandhjulet oppr foroven
Klik der hvor der i venstre side står grænseflade
Så går du ind og åbner vinduet-hvor der står sprogfil-og vælger dansk-og så klikker du på forsæt,og lukker ned

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 19-10-04 00:17

Når programmet er åbnet klikker du på tandhjulet (Configurations window)
Klik på Interface
Language file brug pilen og vælg danish

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 00:18

Du har vist aktiveret dansk Brian, jeg brugte lige lidt tid på at gå tilbage til engels for at skrive det rigtigt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-10-04 00:23

Tillæg

Okay min forklaring kom på dansk-den kan du selfølgelig ikke bruge-når din står på engelsk.
så skal du selv oversætte det

Men Bjarne kom med det på engelsk
Så det er hans kommentar du skal give point.

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 00:35

Skidte pyt med de point løsningen er målet
Jeg opdagede jo også lige, at min jo var på dansk og at jeg bestemt ikke ville kunne oversætte præcist nok så jeg fandt lige default language.
Det er for øvrigt smart med installation af filen for det er noget mange kludrer med, men man kunne lige så godt have lagt filen ind i mappen manuelt lige som på tidligere versioner.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-10-04 00:42

Ja pyt med de point

Bare ahj får løst sit proplem

kan i sove godt når den tid kommer

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 19-10-04 00:53

Tak for svaret BjarneD.