/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
rygning
Fra : needhelp
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 17-10-04 13:25

hej alle sammen

vis man har ryget vandpibe i 3 dage og man vil spille fodbold kan man få det der nekotin fra kroppen
fordi jeg spiller fodbold jeg er kedet af det at jeg har ryget fordi jeg vil gerne spille fodbold

håber i svare hurtigts muligt

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:46

Du må jo holde op med at ryge. Så længe du ryger har du nikotin i blodet. Hvad er det du spørger om???!???

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 13:49

men jeg ryger ik mer det hvar bare de der 3 dage har jeg nikotin i blodet hvordan for jeg det ud

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 13:49

Hvad er det du spørger om?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:51

Nikotinen forsvinder stille og roligt, så stop med at ryge fra nu af, så er der ingen problemer

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 13:51

jeg spørge om kan jeg få det der nikotin ud af min kroppe vis jeg træner??

jeg er kedet af det at jeg har ruget fordi jeg spilelr fodbold

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 13:52

ok tak det er godt at høre

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 13:52

om ca. 10 år er der helt sikkert ude af blodet??

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:53

Jeg ved ikke om nikotinen kommer hurtigere ud hvis du træner, men det skader ikke at træne. Så problemet er ikke så stort andet end du har dårlig samvittighed. Kom ud og træn og ryg ikke mere.

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 13:53

HVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ER DET RIGTIGT så langtid mener du det:(

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 13:54

ok takkk

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:55

Helt ærligt hvor gammel er du. Du har røgt og har fortrudt. Led dog livet gå videre. Træn og glem det.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 13:55

ca. 1 uge efter

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:55

Jeg kan heller ikke stave. Røget og lad,

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 13:55

Jeg kan heller ikke stave. Røget og lad,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 13:56

> needhelp

Hvad var der i den vandpibe?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 13:56

men det lød godt med 10 år ikk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 13:58

jo længere man ryger jo længere tid går der

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 14:00

needhelp. Du har vist fået svar nu så luk spørgsmålet også det andet du hat stillet: dit regnestykke...

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 14:00

jeg er 15 jeg har røget i 3 dage vandpibe

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 14:03

vis man har røget vandpibe 3 dage hvor meget tar det at det gåt ud af kroppen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 14:04

de 3 dage har du ikke taget skade af men lad vær med at gøre det igen (ca. 1 uge)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 14:05

Kan du ikke spille fodbold fordi du har røget?

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-04 14:05

needhelp! Vi har vist svaret dig. Du må vælge et af svarene.. Hvis du har røget i 3 dage og aldrig har røget før, så tager det max en lille uge før det hele er ude af kroppen. Kom nu videre og spil dit forbold. God fornøjelse.
HUSK AT LUKKE BEGGE DINE SPØRGSMÅL

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 14:05

ok manger tak du er en god mand/pige :)

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 14:07

Tak for svaret memuel.

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 17-10-04 14:10

dårlig konition

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 14:11

Sikke dog et pres for at få lukket et spørgsmål en halv time efter det er stillet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-10-04 14:14

Rolig nu - det er ikke så galt! nedbrydningen og udskillelsen af nikotin startede så snart du undlod at patte på vandpiben

http://www.liv.dk/under/index.asp?tID=75

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-10-04 14:14

Ja måske.. Men læs det hele igennem og der er kommet mange svar. så... JEg kan godt se at du ville have en laaang debat. Men spørgsmålet var ligetil, så debatten er nok ikke helt nødvendig i dette tilfælde. Men det er jo kun min mening.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 14:18

memuel
Du kan ikke se noget som helst.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-10-04 14:30

Kan så lige tilføje, at indholdet af kulilte i blodet er NORMALT allerede 8 timer efter man har røget, hvis det ellers har nogens interesse!

Kommentar
Fra : ferde

Dato : 14-02-05 17:17

HVad mener du med at du ikke kan spille fodbold?