/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6310i opstartsvanskeligheder
Fra : lampetarm
Vist : 571 gange
120 point
Dato : 18-07-02 09:35

Min Nokia 6310i har fundet ud af at den ikke vil tændes umiddelbart efter den er blevet slukket. Det kan tage fra 30 til 90 sek. før jeg får lov til at tænde den, og da først efter utallige tastetryk, eet er ikke nok. Er der nogen der har oplevet det samme, og hvad blev der gjort ved det?
Den har firmware ver. 4.07 (den nyeste?)

Accepteret svar
Fra : Kris77

Modtaget 120 point
Dato : 19-07-02 09:11

Den sidste firmware er 4.07. Jeg har ikke hørt om problemet før. Men jeg syntes du skal få din telefon undersøgt hos en forhandler. Den skal ihvertfald ikke lave det stunt der.

Kommentar
Fra : lampetarm

Dato : 19-07-02 09:19

Jeg har allerede fået den byttet!
Jeg ville heller ikke acceptere det, så nul problem mere... håber jeg ;)

Godkendelse af svar
Fra : lampetarm

Dato : 19-07-02 09:21

Det var godt nok ikke noget svar, men pointene skal jo gives. Du tænkte det samme som mig og jeg har ikke problemet mere, så derfor...