/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sengebord
Fra : charlottehvid
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 25-09-04 15:18

Vi skal have lavet et sengebord på hver side af sengen og jeg forestiller mig noget ala en hylde som kan hænge på væggen, og derved ikke optager gulvplads - men selvfølgelig mere kvadratisk end en hylde.
Helst vil jeg have det i hvidt som en melaminplade, men jeg ønsker at materialet det bliver lavet i er ca. 10 cm bredt og det kan man ikke få melaminplader i. Nogle der har en idé til, hvordan det kan laves???

På forhånd tak

Charlotte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-04 15:30

Måske finder du noget her.
http://www.traevarer-butik.dk/

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-04 15:53

Hvad med at hænge et par bogkasser eks. str. 30x30 op i stedet.
Dem kan man også lakere hvide, hvis man ikke vil have det alm. træ.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : charlottehvid

Dato : 07-10-04 10:55

Tak for svaret dova.