/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
OPRÅB PLEJEMOR SØGES!!
Fra : Dif
Vist : 630 gange
200 point
Dato : 01-07-02 07:30

Jeg har brug for jeres hjælp!! Lille 4 uger gamle Amidala (hun) er blevet efterladt af sin mor for et par dage siden. Hun har været hos mig siden igår eftermiddags, og kan spise selv og besørge selv. Hun er det smukkeste og kærligste lille væsen. Jeg kan godt være plejemor, men det optimale er hvis du har en missemor der vil kunne adoptere Amidala, så hun kunne få en rigtig katteopdragelse og nogle søskende på hendes egen alder.
Jeg samarbejder med Dyreværnet i Rødovre, og hun blev indleveret på internatet der igår, hvorefter jeg tog hende med hjem. Mad, grus, dyrlæge samt formidling vil være på Internatets regning!! Dvs du vil ikke ha nogle udgifter forbundet med hende, og får hun brug for dyrlæge hjælp, så har Internatet sin egen dyrlæge.
Hun er i "karantæne" hos mig min. indtil fredag, fordi hun er igang med behandling af øjenbetændelse. Men derefter er hun klar til at blive modtaget med kærlighed, så hun kan blive en lykkelig kat i mange mange år.

Ring til mig 28112553 for nærmere information.

Knus
Dina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-07-02 14:05

Hej Dina

Jeg tvivler på, at en kat med killinger uden videre vil acceptere, at der kommer en fremmed killing ind i flokken.
Hvis hensynet til killingen er det afgørende, tror jeg, den vil være meget bedre tjent med, at du selv beholder den.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Dif

Dato : 01-07-02 14:11

Kære Rellom
Hensynet til det lille smukke væsen er det eneste der er vigtigt!! Men jeg har erfaring med at det sagtens kan lade sig gøre at missemødre adopterer killinger. Mange gange har jeg set det. Og heldigvis for det!!
Jeg har fundet en plejemor hvor hun snart skal ud og det er selvfølgelig klart at hvis hun ikke vil have hende, så tager jeg hende med hjem.

Venligst
Dina

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 200 point
Dato : 01-07-02 19:06

Bare så I ikke går og bekymrer jer om den lille killing, vil jeg sige, at
jeg har snakket med Dina i morges og tilbudt at min hunkat Satin kan være
plejemor. Hun har ligenu 3 killinger på 4 uger og vi håber meget at hun vil
tage Amidala til sig. Hvis alt går vel kommer hun ud i weekenden.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

"Dif" <Dif.news@kandu.dk> wrote in message
news:eHRT8.14534$va.1428959@news000.worldonline.dk...
> Jeg har brug for jeres hjælp!! Lille 4 uger gamle Amidala (hun) er
> blevet efterladt af sin mor for et par dage siden. Hun har været hos mig
> siden igår eftermiddags, og kan spise selv og besørge selv. Hun er det
> smukkeste og kærligste lille væsen. Jeg kan godt være plejemor, men det
> optimale er hvis du har en missemor der vil kunne adoptere Amidala, så
> hun kunne få en rigtig katteopdragelse og nogle søskende på hendes egen
> alder.
> Jeg samarbejder med Dyreværnet i Rødovre, og hun blev indleveret på
> internatet der igår, hvorefter jeg tog hende med hjem. Mad, grus,
> dyrlæge samt formidling vil være på Internatets regning!! Dvs du vil
> ikke ha nogle udgifter forbundet med hende, og får hun brug for dyrlæge
> hjælp, så har Internatet sin egen dyrlæge.
> Hun er i "karantæne" hos mig min. indtil fredag, fordi hun er igang med
> behandling af øjenbetændelse. Men derefter er hun klar til at blive
> modtaget med kærlighed, så hun kan blive en lykkelig kat i mange mange
> år.
>
> Ring til mig 28112553 for nærmere information.
>
> Knus
> Dina
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 19:54

Ihhh altså endnu en flot gestus
Line du har har et kæmpe kattehjerte
Missekram fra Birgitte der ønsker held og lykke
www.truetrust.dk

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev i en meddelelse
news:afq5nb$25m$1@sunsite.dk...
> Bare så I ikke går og bekymrer jer om den lille killing, vil jeg sige, at
> jeg har snakket med Dina i morges og tilbudt at min hunkat Satin kan være
> plejemor. Hun har ligenu 3 killinger på 4 uger og vi håber meget at hun
vil
> tage Amidala til sig. Hvis alt går vel kommer hun ud i weekenden.
>
> --
> mvh Line
> http://www.nelja.dk
>
> "Dif" <Dif.news@kandu.dk> wrote in message
> news:eHRT8.14534$va.1428959@news000.worldonline.dk...
> > Jeg har brug for jeres hjælp!! Lille 4 uger gamle Amidala (hun) er
> > blevet efterladt af sin mor for et par dage siden. Hun har været hos mig
> > siden igår eftermiddags, og kan spise selv og besørge selv. Hun er det
> > smukkeste og kærligste lille væsen. Jeg kan godt være plejemor, men det
> > optimale er hvis du har en missemor der vil kunne adoptere Amidala, så
> > hun kunne få en rigtig katteopdragelse og nogle søskende på hendes egen
> > alder.
> > Jeg samarbejder med Dyreværnet i Rødovre, og hun blev indleveret på
> > internatet der igår, hvorefter jeg tog hende med hjem. Mad, grus,
> > dyrlæge samt formidling vil være på Internatets regning!! Dvs du vil
> > ikke ha nogle udgifter forbundet med hende, og får hun brug for dyrlæge
> > hjælp, så har Internatet sin egen dyrlæge.
> > Hun er i "karantæne" hos mig min. indtil fredag, fordi hun er igang med
> > behandling af øjenbetændelse. Men derefter er hun klar til at blive
> > modtaget med kærlighed, så hun kan blive en lykkelig kat i mange mange
> > år.
> >
> > Ring til mig 28112553 for nærmere information.
> >
> > Knus
> > Dina
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

---
DK. True Trust
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.372 / Virus Database: 207 - Release Date: 20-06-2002

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 20:04

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev

> Bare så I ikke går og bekymrer jer om den lille killing, vil jeg sige, at
> jeg har snakket med Dina i morges og tilbudt at min hunkat Satin kan være
> plejemor. Hun har ligenu 3 killinger på 4 uger og vi håber meget at hun
vil
> tage Amidala til sig. Hvis alt går vel kommer hun ud i weekenden.

Dejligt at høre - hvor er det godt sådan nogen som dig findes §. Vi
krydser fingre for at Satin vil adoptere den lille missepige.

Mvh

Anita og spinnnbrum fra Frode

Kommentar
Fra : Dif

Dato : 02-07-02 07:16

Hej alle....

Som I kan se så har Line meldt sig som plejemor *ss*.

Og det er så dejligt at vi kan hjælpe hinanden.

Og jeg kan da lige fortælle at Amidalla bliver frækkere og frækkere for hvert minut der går. Hun er så nuttet og smuk og er virkelig en solstråle. Jeg er selvfølgelig ked af ikke at skulle have hende hos mig så lang tid endnu, men i mit hjerte ved jeg, at Amidalla får de bedste betingelser for senere at blive en velfungerende kat resten af sit liv, hvis får en rigtig katteopdragelse - og søskende at lege med *s*. Det savner hun!

Knus til Line fordi hun er villlig til at gøre en indsats for den lille missepige *ss*

Knus
Dina

Godkendelse af svar
Fra : Dif

Dato : 02-07-02 07:22

Jeg ringer til dig imorgen onsdag når vi har været til dyrlægen. Hun spiser godt, og spiser nu også dåsemad blandet med mælkeerstatning. Hun er begyndt at lege, og er vild med en "bordtennisbold" som hun synes er rigtig sjov *s*. Hun er så bedårende. En rigtig dronning, men på den fede måde.

Knus
Dina

Min mail er dina@flygenring.dk hvis vi sku maile omkring noget *s*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 07:17

Hej Line
Det er skønt at hører, jeg havde meldt mig under "fanerne"
men dels er Tortie's killinger jo dobbelt så gamle, og
så er der altså lang vej fra Frederiksberg til Lolland.
Jeg håber at alt går godt.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats