/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Når sandheden skal frem...
Fra : Caam2
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 04-08-04 00:28

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 00:34

Hvad er spørgsmålet her Caam2

Så vidt jeg kan se, henviser linket kun til et spørgsmål hvor du og en anden bruger har været lidt uenige.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 00:36

Trænger lige til at afreagerer lidt... Beklager...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 01:09

Hvis vi antager, at du har ret i at du lagde oplysningen, som striden drejer sig om, ind først så har du stadigvæk optrådt groft provokerende ved at kalde PBH for >tudefjæs<.
Jeg er slet ikke utilbøjelig til at tro, at du har ret i at du havde oplysningen først, men du ødelæger din egen "sag" ved at bruge barnlige metoder hvilket du vist er for gammel til. PBH kan godt fylde meget når han går ind i et spørgsmål, men han opfører sig ikke på en måde der giver dig ret til at bruge nedsættende betegnelser. VEL?

Du kan dokumentere din påstand ved at lægge et link til tipset ind.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 04-08-04 01:56

Tror der bliver boret og hakket lidt for meget i denne gruppe!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 02:17

det er faktisk rigtigt hvornår de tips er lagt ind, jeg har tjekket det.

Men Caam2, selv om du føler dig jokket på, vil jeg også sige det er en forkert måde at afreagere på, med at bruge diverse øgenavne.
Men du og palleb har åbenbart set jer godt sure på hinanden, men hva, det er der også så mange andre her på Kandu der har, det undskylder bare ikke sådan en "fremturen".
Usagligt tror jeg at jeg vil kalde det.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 02:21

Så stopper vi bare her. Er sgu for træt til at brokke mig mere... Go`nat

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 02:22

Tak for svaret tedd. Ikke helt løgn...