/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
rediger kommando?
Fra : bok31
Vist : 340 gange
20 point
Dato : 27-06-02 11:11

på min nokia 3330 er der i menu 2-10 (beskeder), noget der hedder "rediger kommandoer"? man kan skrive tal der og sende dem. ..men hvad er det og hvad sender man og til hvem? *s* ..har ikke prøvet det af endnu.

hej,-

Kommentar
Fra : Kris77

Dato : 27-06-02 13:21

Hvis du lader din telefon stå lidt på menupunktet kommer der en forklaring på de forskellige funktioner i din nokia telefon.

Redigér kommandoer er "Her kan du skrive både tal og bogstaver til styring af automatiske telefontjenester"

Det er ikke noget nogen af de danske teleoperatøre understøtter.

Håber det var svaret du ledte efter.

Kris

Kommentar
Fra : bok31

Dato : 27-06-02 14:12

okay. tak for det.

Accepteret svar
Fra : Kris77

Modtaget 20 point
Dato : 27-06-02 14:14

Husk at acceptere svaret.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-02 20:36

Det er noget der er udviklet til andre netværk end det de danske kan.

Hvad det kan er der ikke nogen der har kunne fortælle mig.

Ej heller da jeg var på kursus ved Nokia.

SteF

"bok31" <bok31.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:EyAS8.10377$va.988000@news000.worldonline.dk...
> på min nokia 3330 er der i menu 2-10 (beskeder), noget der hedder
> "rediger kommandoer"? man kan skrive tal der og sende dem. ..men hvad
> er det og hvad sender man og til hvem? *s* ..har ikke prøvet det af
> endnu.
>
> hej,-
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>