/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
dumt lille spørgsmål
Fra : Nooben
Vist : 282 gange
50 point
Dato : 27-07-04 21:07

Hejsa, har en com. som af eller anden grund har fået den dårlige vane, at når jeg åbner explore, på min startside Google, er billedet så stort at man blive nød til at scrolle rundt hvis man vil se det hele, dette er ens for alle de sider jeg er inde på og det driver mig langsom, men sikkert mod vandvidets rand........ Jeg har rodet med alle de skærm indstillinger jeg kan finde, men lige lidt hjælper det...nogle forslag
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-04 21:16

start - (Indstillinger) - Kontrolpanel - Skærm - Indstillinger
Se efter hvad dit skærmområde står som.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 27-07-04 21:16

hvad er din skærm opløsning?

Den skal gerne være 1028*768

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-07-04 21:19

Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 27-07-04 21:27

I er sku Iorden, anden gang BjarneD redder dagen (fik mit netværk op og køre med den drilsk router)
takker

Godkendelse af svar
Fra : Nooben

Dato : 27-07-04 21:28

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-07-04 21:32

Altid til tjeneste (næsten)