/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Netværkskode - Telia/Tiscali
Fra : CleverQ
Vist : 1365 gange
20 point
Dato : 17-06-02 02:06

Hej, jeg har fået min ex-mands Siemens M30, han har Telia abonnement, når jeg sætter mit simkort i (Tiscali) bliver jeg bedt om en netværkskode. Hvad skal jeg skrive ?

Hilsen fra CleverQ (som ikke lige var "så klog") *GGG*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 01:03

"CleverQ" <CleverQ.news@kandu.dk> wrote in message
news:QE9P8.59675$N46.1968077@news010.worldonline.dk...
> Hej, jeg har fået min ex-mands Siemens M30, han har Telia abonnement,
> når jeg sætter mit simkort i (Tiscali) bliver jeg bedt om en
> netværkskode. Hvad skal jeg skrive ?

Du skal have koden fra Telia. Såfremt Telia abonnementet er over 6 måneder
gammel. Skriver du en mail til Telia og bedre om "sim" koden. Evt ring til
kundeservice

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-06-02 02:37

Jeg kunne forestille mig at det var disse koder: http://www.tst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=98940772
hvis det er det, har telia:
ISPC=2-079-4 Telia net Copenhagen - Osd TE
ISPC=2-078-1 Telia Nettjenester DK Ejby - Ejb TE

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 20 point
Dato : 17-06-02 09:35

Her er nummeret til telia's kundeservice:

Telefonnumre og Fax til Kundeservice
Nedenfor finder du en liste over telefonnumre til TeliaKundecenter.

Kundeservice Privat
Telefonnummer: 80 10 10 80
Telefax: 88 31 66 99
Åbningstider:

Mandag-Fredag 8-21
Lørdag, 10-17
Søn- og Helligdage 10-17

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-06-02 21:02

e.p. det var dog den værste gang pladder du skriver...

Giv dog RIGTIG vejledning istedet for at mislede folk IGEN.

Fedt svar dydendak.... 10000 point herfra

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-06-02 21:31

Zonker.....

Jeg har har søgt efter et svar i andre spørgsmål på kandu.dk, her http://www.kandu.dk/dk/spg/2642 bl.a. og et andet sted som jeg fandt igår hvor der stod at koden kunne findes på http://www.tst.dk så efter at have brugt 20 minutter på at lede (for at hjælpe en anden person, vel at mærke uden at skulle forlange at få noget for det) kunne jeg kun komme frem til at det skulle være disse koder....
Jeg er absolut ikke perfekt (og ønsker ikke at være det) men jeg prøver at hjælpe andre mennesker !!!!!!
Hvorfor skal du genere mig ligesom du gør her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3947 og endda uden at svare mig på hvad fanden (undskyld sproget) jeg har gjort dig.....
Og lige en sidste ting, hvad mener du med at jeg misleder folk IGEN... helt ærlig.......

Kommentar
Fra : CleverQ

Dato : 17-06-02 22:59

Auvs ........ har vist sat gang i en større diskussion mellem de herre herinde .... var ikke lige meningen *SSS*
Og ..... forresten ........ telefonen er fuldstændig låst (nu) så efter at have set mig omkring herinde, kan jeg regne ud, at jeg skal finde en M/K som kan unlocke den ........ og bare rolig ........ har fundet flere links (lidt Clever kan jeg være *GGG*)
Takker for hjælpen .......... og tal så lige ordentligt til hinanden ....... knus´er fra CleverQ

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-06-02 14:49

Håber den virker efter hensigten...

E.P. man skal ikke hjælpe hvis man ikke er sikker i sin sag.... Og slet ikke hvis man ikke ved noget om det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-06-02 15:18

Til Zonker
Du skriver
man skal ikke hjælpe hvis man ikke er sikker i sin sag.... Og slet ikke hvis man ikke ved noget om det
Til det vil jeg bare tilføje
Så kan jeg ikke rigtig se hvad du laver herinde
for der er da hverken hoved eller hale i meget af det du skriver i de forskellige spørgsmål der bliver stillet herinde.

Godkendelse af svar
Fra : CleverQ

Dato : 18-06-02 20:46

Tak for svaret Dr_Dydendak.

Kommentar
Fra : Wccookie

Dato : 24-10-02 21:33

Jeg havde samme problem med min siemens c45...Jeg ringede til Siemens hotline(har glemt nr...) og forklarede min sag( og fedtede ret meget...), hvorefter den venlige person spurgte efter mit IMEI nr. da han fik det læste han min Unlock kode op og forklarede hvordan jeg skulle låse telefonen op!! Fed service og måske en metode hvor du kan få låst din telefon op gratis..