/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af T65
Fra : Stege
Vist : 320 gange
120 point
Dato : 15-06-02 11:47

Er der nogle der ved om det er blevet muligt at få låst en ERICSSON T65 op og i givet fald hvor, og gerne på sydsjælland eller i KBH.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-06-02 19:16

>Han giver
> mig noget amonium clorid som jeg skal smører under >armene... det hjalp

Hash rygning i denne gruppe er strengt forbudt.
Det skal foregå i alt.dk.hasrygning
Næste gang klager jeg til din udbyder. )))

Mvh...Søren

Kommentar
Fra : Stege

Dato : 16-06-02 09:56

"Søren Jørgensen" skrev d. 15-06-02 19:16 dette indlæg :
> >Han giver
> > mig noget amonium clorid som jeg skal smører under >armene... det hjalp
>
> Hash rygning i denne gruppe er strengt forbudt.
> Det skal foregå i alt.dk.hasrygning
> Næste gang klager jeg til din udbyder. )))
>

> Mvh...Søren

Hvis du er så vild efter Hashrygning, så gå dog ind i den gruppe du selv omtalte.

M.V.H. - Stege

Accepteret svar
Fra : willhans

Modtaget 120 point
Dato : 01-07-02 23:35

Tag kontakt til unlockzonen.dk - Han kan bare det der....
Jeg har selv fået min låst op hos ham, men han har ferie til den 9 juli.