/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
jog stinker i optræk....
Fra : Dannyboy
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 05-06-02 21:01

Min jog space Innovation trækker MAX skidt fra o-40!!!! Ved sku ikke hvad der er galt, jeg ville sku gerne have at den trækker hele vejen op. når den så kommer op på 40 km/t tar den bare ved.....?? [info: 45 cylinder lovlig krab. 21 mm inds. 5 g. ruller 32kg kobfjeder....ved ikke om det er for stor koblingsfjeder ??? køber snart polini variomaticer..... Hjælp

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-02 01:09

Hej

Gearet kan være indstillet forkert ... tjek det først...
Elller brug en benzin med lavere oktan...

Kommentar
Fra : Dannyboy

Dato : 06-06-02 15:28

jammén det ville jo ikke hjælpe, fordi den trækker fanme fin når jeg kør 40 km/t op efter......der tar den jo en masse omd(og jeg kør med oktan 92)!!!! Hvad hvis jeg satte en 17-19 mm karburator på i stedet for den orginale ?? ville det give noget med min cylinder ??!!!

Kommentar
Fra : zion

Dato : 21-08-02 16:40

Prøv med nogle lidt lettere ruller

Kommentar
Fra : delimis

Dato : 13-10-02 20:42

hvilket udstødning har du på?

Kommentar
Fra : Dannyboy

Dato : 13-10-02 20:55

org. udstødning!!!