/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
TV med Mike Tyson.
Fra : scooter
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 03-06-02 22:25

Hej.

Er der nogle der ved hvad det er for en tv kanal man kan se boksning på på Lørdag med tyson og Lennox.

MVH. SCOT.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 03-06-02 23:05

er vist nok tv1000

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-02 00:05

> Hej.
>
> Er der nogle der ved hvad det er for en tv kanal man kan se boksning på
> på Lørdag med tyson og Lennox.
>
> MVH. SCOT.
>

Viasat Ticket. Den vises som payperview og kræver at du har TDC-kabel-tv med
Selector eller digital parabol - mere info på www.viasat.dk.

BlueV

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 15-07-02 21:04

Tak for svaret BlueV.