/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp
Fra : doggychunks
Vist : 475 gange
120 point
Dato : 03-06-02 01:19

Er der nogen, der kan unlocke en 3310 med 05.13 i Fjerritslev omegn? (tæt på Aalborg)

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 120 point
Dato : 04-06-02 12:14

> Er der nogen, der kan unlocke en 3310 med 05.13 i Fjerritslev omegn?

Ja, jeg kan i Aalborg.

Da denne gruppe ikke er til handel, send mig en mail så vi kan aftale
nærmere.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Kommentar
Fra : engelsbaek

Dato : 04-06-02 14:16

Øhh jeg kunne også bruge en der kan unlocke en 3310 i ålborg området, hvordan får jeg lige fat på dig og din mail adresse Søren Larsen

Kommentar
Fra : engelsbaek

Dato : 04-06-02 14:16

Øhh jeg kunne også bruge en der kan unlocke en 3310 i ålborg området, hvordan får jeg lige fat på dig og din mail adresse Søren Larsen

Kommentar
Fra : engelsbaek

Dato : 04-06-02 15:01

"Søren Larsen" skrev d. 04-06-02 12:14 dette indlæg :
> > Er der nogen, der kan unlocke en 3310 med 05.13 i Fjerritslev omegn?
>
> Ja, jeg kan i Aalborg.
>
> Da denne gruppe ikke er til handel, send mig en mail så vi kan aftale
> nærmere.
>
> Mvh.
> Søren Larsen
>
> -------
> Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
> Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
> Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
> -------
>

Godkendelse af svar
Fra : doggychunks

Dato : 04-06-02 18:52

Tak for svaret Søren Larsen.