/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Netværkskode
Fra : Helmuth38
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 01-06-02 17:09

Er der nogen der kan hjælpe mig med en netværk`s kode til ALCATEL MAX
venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-02 17:26

Netværkskoden er personlig. Den knytter sig helt og holdent til dit simkort. For at få åbnet din telefon skal du enten kontakte dit tele-selskab eller finde en der kan åbne for telefonen.
Efter 6 måneder får du udleveret netværkskoden gratis hvis du henvender dig til dit tele-selskab ellers koster det 500 kr hos dem.
Hilsen Dr_Dydendak

Godkendelse af svar
Fra : Helmuth38

Dato : 02-06-02 15:10

Tak for svaret Dr_Dydendak.

Kommentar
Fra : ekper

Dato : 20-07-02 16:41

Kunne nogen fortælle mig hvordan man finder udbyder til dancall 27 så jeg kan få kode til emainummeret!! ??V H
ekper