/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia sonic LYS? :S
Fra : Copyright
Vist : 832 gange
40 point
Dato : 12-05-04 15:41

Hi.

Jeg har en Aprilia Sonic 02.. Jeg kan ikke få konstant lys på selvom den er startet, det er kun bremselys og blinklys det virker..?
Nogle der kender til dette problem, eller her et ledningsdiagram ?

Mvh. Morten

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 12-05-04 18:34

Der er stor sandsynlighed for at det er et relæ der driller, prøv at lade motoren gå, og rok lidt med alle indstiksrelæer, og hvis du finder den skyldige, så træk det ud, og giv både det, dets ben og hunstikket, en gang WD40 eller Pronto.
Det er vel ikke sådan at tændkontakten virker mærkeligt?, for fejlen kan jo også ligge der. Det er en god ide at starte eftersøgningen oppe ved lyskontakten, for at se om der er strøm. Og så se om strømmen kommer videre derfra.
Så det er en god ide at have en prøvelampe, som kan stikkes med spidsen ind i ledningen. Thansen
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Copyright

Dato : 12-05-04 21:33

Mange Tak, for svaret :), det har regnet hele dage, så fik ikke prøvet det. Men jeg vil prøve at rode med det imorgen..

Mvh Morten

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-04 23:07

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Copyright

Dato : 20-07-04 10:16

Tak for svaret pallebhansen.

Mit lys Virker fint nu.

Mvh. Morten