/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
MEGA PROBLEM, MEN NEMT FOR EN KENDER
Fra : dr_mand
Vist : 637 gange
48 point
Dato : 30-05-02 21:09

Jeg søger en billig scooter til 3000-4000 kr den skal helst være rimlig billig at tune og må meget gerne have et pænt desine

Jeg har prøvet:

DBA (Den Blå Avis)
og flere on-line auktioner

***Håber på lidt hjælp***

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 58 point
Dato : 30-05-02 20:16

"dr_mand" <dr_mand.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:wJuJ8.12855$N46.540075@news010.worldonline.dk...
> Jeg søger en billig scooter til 3000-4000 kr den skal helst være rimlig
> billig at tune og må meget gerne have et pænt desine

Det er store krav til små penge!
Personligt ville jeg ikke sælge noget der var nemt at tune og samtidigt i
god stand for så små penge, hvsi det var mere værd... tro mig, der er mange
der godt ved hvad deres ting er værd!

>
> Jeg har prøvet:
>
> DBA (Den Blå Avis)

oz mig... jeg fandt

Yamaha BWS, '95/96, km 13.000, ny hjelm/bag.box 3800,-
Yamaha jog, kører godt, 90-100 km/t, trænger t.kærlig hånd 4000,-
Yamaha Jog, kører godt, Evt. bytte m.crosser, ok 2200,-
Piaggio Zip, Kan ikke køre da der er gået et tandhjul i gearkassen 2000,-

> og flere on-line auktioner
>
> ***Håber på lidt hjælp***

tja, at forvente man kan få en pæn scooter for under 4000,- er IMHO lidt
naivt!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - ikke tilsalg for under 8000,- med alle dele!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Freaken

Dato : 31-05-02 10:05

Du kan prøve n honda Melody. Det er lidt for sej.

Freaken.

Kommentar
Fra : EvoLution

Dato : 28-06-02 11:49

Ja tag en Honda Melodi eller En af mine venner har lige købt en jog for 5000 kr! den er svedig nok det var galt godt køb du skal bare kiggi i lang tid!

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 11-07-02 13:16

En honda melody, er vel ikke det bedste at købe, den kan man dog få billigt 2000-3500 men, man kan da ikke få alle reservedele til sådan en, vel?
Men mit råd vil være bliv ved med at lede, jeg har fundet en dejlig scooter her i den dyre prisklasse, men tjek den
http://www.mc-basen.dk/asp/default.asp?frame=6

Jeg fandt min scooter derinde (PGO DR BIG) den havde kørt 4000 km, og havde ny cylinder og udstødning, for 6800'-

Kommentar
Fra : banck

Dato : 28-01-03 10:58

Jeg har et problem jeg ville spørger om der var nogle der kunne hjælpe mig med. Er der nogle der ved hvor der er militærauktioner her i DK. Jeg skal bruge en auktion hvor der bliver solgt jeeps.

MVH Sebastian.

Kommentar
Fra : byby

Dato : 25-07-03 23:36

Jeg står oz og mangler sådan en scotter-fætter der.... vil evt. gerne bytte for en meget velkørende VW transporter....

Godkendelse af svar
Fra : dr_mand

Dato : 18-09-03 09:41

Tak for svaret Michael. det var det mest brugbare

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 23-04-05 19:33

Man kan sagtens få en god pæn scooter til under 4000 kr. jeg har selv købt en PGO Comet i sort fra 2001, den havde kørt 23000 km. (Rimelig meget) Men den kører godt, jeg købte den for 3500 kr.