/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
fjernelse af w32.sasser.B.worm?
Fra : LottaJ
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 02-05-04 15:59

Hej

Vi har et problem med vores computer, vores anti-virus program "Norton" finder virussen "W32. sasser.B.worm" men vil ikke fjerne den. Det eneste man kan gøre er at trykke ok til "kan ikke repareres" og "adgang til fil nægtet". Vi kan finde filen på på computeren men vi kan ikke få lov at slette den.

KAN I HJÆLPE???

Med venlig hilsen Lotta

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 02-05-04 16:04
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-05-04 16:14

hejsa
Prøv at scanne med panda på www.spywarefri.dk
panda ligger under onlineværktøjer, kan den ikke fjerne den, ville jeg oprette mig som bruger hos dem og stille samme spørgsmål i deres forum under virus, så er jeg sikker på de kan hjælpe med at få den fjernet via en logfil. Jeg har selv hentet meget hjælp hos dem og det er ganske gratis og de plejer at være hurtige til at hjælpe

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-05-04 17:05

Vi tager den med hijackthis: http://www.arlet.dk/hjt.htm

De fix tools har jeg ikke fået til at virke endnu og har fjernet omkring 15 tilfælde af sasser siden i går formiddags..

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-05-04 18:52

Hej

Jeg har lige løse samme problem i dag med AVG fra http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Denne har løst problemet.
Held og Lykke
mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : LottaJ

Dato : 03-05-04 16:27

Tak for det hurtige svar dk. vi har endda fået det prøvet af et par gange. Virussen blev ved med at komme hver gang vi loggede på nettet i går. Men nu virker alt ok igen. TAK