/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cancanmusik
Fra : charlottedirksen
Vist : 253 gange
100 point
Dato : 28-04-04 12:48

Jeg står og skal bruge noget cancanmusik. Er der nogen som kender titlen på den vi allesammen kender, og ved om og hvor jeg evt. kan downloade den.

Charlotte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-04-04 13:05

Hvis det er et stripnummer - hedder den faktisk "The Stripper". Kunstner(ne) kender jeg ikke. Men det er den "man" altid hiver tøjet til i filmene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-04-04 13:06

Jeg har den på bånd, men det hjælper dig ikke meget.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 28-04-04 13:12

Jeg tror den er her http://www.musicline.de/de/product/724355672520
det er nr. 17 på CD 2

mvh ans

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 28-04-04 13:15

prøv at ringe til DR's diskotek, de plejer at være meget hjælpsomme.
jeg tror det er en melodi af offenbach, du søger. man kan få den som ringetone til sin mobil - men det hjælper dig jo heller ikke ret meget.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 13:19

Den hedder Galop Infernal og er fra operaen Orpheus i underverden skrevet af Offenbach. PÅ mit tidligere link kan man høre den.

mvh ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 13:20

David Rose med The Stripper.
http://www.spaceagepop.com/rose.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 13:23

The Stripper er ikke can can.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 13:58

Du kan sikkert finde noget her der kan downloades
http://www.laurasmidi.com/cgi-bin/shmtitles.cgi?newtitle=Can+Can

Godkendelse af svar
Fra : charlottedirksen

Dato : 28-04-04 14:47

Tak for svaret ans.
Du var lynhurtig, og det var dejligt. Skal bruge den på mit arbejde i en skolefritidsordning. 6 personer har været sat på sagen i et par dage, det tog dig mindre end 15 min. Godt gået, nu kan de søde små piger komme til at svinge med benene. Op til flere der har svaret tror åbenbart at vi skal smide tøjet, men det er vist ikke i det forum!
Charlotte

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 14:59

Må i så have en rigtig hyggelig dag. Jeg tror at du kan downloade hele melodien/sangen fra mit link, hvis ikke, så må du en tur på biblioteket.

mvh ans