/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6310 not connected
Fra : jordhulen
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 23-05-02 21:58

Hej alle
Har en nokia 6310 med PC-suite 4.45a. Jeg har købt et uoriginalt data-kabel gennem thansen.dk (DLR-3) som skulle passe til tlf. Jeg kan bare overhovedet ikke få computeren (WinXP) til at finde tlf??? - Not connected - (
Hva´gør jeg?

MVH Peter

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 23-05-02 21:06

jordhulen wrote:
> Hej alle
> Har en nokia 6310 med PC-suite 4.45a. Jeg har købt et uoriginalt
> data-kabel gennem thansen.dk (DLR-3) som skulle passe til tlf. Jeg kan
> bare overhovedet ikke få computeren (WinXP) til at finde tlf??? - Not
> connected - (
> Hva´gør jeg?
>
> MVH Peter
-
Har prøvet det samme, T. Hansens kabel virker ikke til 6310 (men det virker
til 6210!) - Du skal har et original til 400,-! - Har haft testet kabel hos
forhandler!

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Kommentar
Fra : jordhulen

Dato : 23-05-02 23:01

Hej Søren

Jeg havde det på fornemmelsen. Bare noget $h!t når Thansen skriver i kataloget at det virker til 6310. Har du fået pengene tilbage?
Tusind tak,
Peter

Godkendelse af svar
Fra : jordhulen

Dato : 23-05-02 23:06

Tak for svaret Søren Ribergård Møller.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 22:03

On Thu, 23 May 2002 22:06:06 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

>Har prøvet det samme, T. Hansens kabel virker ikke til 6310 (men det virker
>til 6210!) - Du skal har et original til 400,-! - Har haft testet kabel hos
>forhandler!

Behøver ikke nødvendigvis at være et originalt kabel, men det skal
være DLR-3P kompatibelt, og ikke blot DLR-3 kompatibelt....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 22:13

> Behøver ikke nødvendigvis at være et originalt kabel, men det skal
> være DLR-3P kompatibelt, og ikke blot DLR-3 kompatibelt....

Sjovt, det står ellers både på mit kabel og i deres (T. Hansen) katalog at
der (= virker til 6310), men det var det ikke...

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 22:17

On Thu, 23 May 2002 23:13:23 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

>
>> Behøver ikke nødvendigvis at være et originalt kabel, men det skal
>> være DLR-3P kompatibelt, og ikke blot DLR-3 kompatibelt....
>
>Sjovt, det står ellers både på mit kabel og i deres (T. Hansen) katalog at
>der (= virker til 6310), men det var det ikke...

Har du software 4.10 på telefonen?? Så prøv evt. at hive kablet ud af
telefonen og sætte det i igen, mens både pc og telefon er tændt. Det
kan i nogle tilfælde virke (hvis altså kablet *er* DLR-3P kompatibelt)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-05-02 22:27

> Har du software 4.10 på telefonen?? Så prøv evt. at hive kablet ud af
> telefonen og sætte det i igen, mens både pc og telefon er tændt. Det
> kan i nogle tilfælde virke (hvis altså kablet *er* DLR-3P
> kompatibelt)
-
Det er en 6310i, så nej - men den har 4.07 (fra 17-04-02) som er den nyeste
til 6310i (og Nokia store har tjekket kablet, og det var T. Hansens lort der
ikke virkede, så jeg "fik" et originalt, som virker perfekt!)
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller