/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Horn i Renault Megane Scénic
Fra : tome
Vist : 768 gange
20 point
Dato : 22-05-02 14:26

Hvor sidder hornet på en Renault Megane Scénic ? - og kan man ændre lyden fra det, lidt komiske, piiiiiv ? (Jeg tror ikke det er defekt. Det er vidst normalt i den model)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 17:12

"tome" <tome.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:H3MG8.1387$N46.144369@news010.worldonline.dk...
> Hvor sidder hornet på en Renault Megane Scénic ? - og kan man ændre
> lyden fra det, lidt komiske, piiiiiv ? (Jeg tror ikke det er defekt. Det
> er vidst normalt i den model)e for alt i verden undvære den, men nu hader
jeg

Dyt og lyt. Når du har lokaliseret det, så køb et to-tonet eller
kompressorhorn og nyd forskellen

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 17:38

Martin L. Johansen <mlj@REMOVEvolcane.dk> skrev:

[klip]

> Dyt og lyt.

LOL

Det er da det bedste råd til dato. Kort og godt!

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 17:46

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:acghge$9f4$1@tux.netsite.dk...

> Det er da det bedste råd til dato. Kort og godt!

hehe

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 19:05

On Wed, 22 May 2002 18:37:34 +0200, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>> Dyt og lyt.

>LOL
>Det er da det bedste råd til dato. Kort og godt!

Det er jo samme teknik, som når mobilen er væk. Ring til den
--
Mvh
Mr. Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 19:14

Mogens Knudsen <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> skrev:

[klip]

> Det er jo samme teknik, som når mobilen er væk. Ring til den

Skal man også dytte, hvis fruen er væk?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 19:15

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:acgn4l$e62$1@tux.netsite.dk...
> Mogens Knudsen <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> skrev:
>
> [klip]
>
> > Det er jo samme teknik, som når mobilen er væk. Ring til den
>
> Skal man også dytte, hvis fruen er væk?

Nope - hun har garanteret mobilen i lommen og derved er begge
genfundne....

--
Mvh
Hr. Bjørn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-05-02 19:51

On Wed, 22 May 2002 20:15:06 +0200, "BeeJay"
<ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote:

>> > Det er jo samme teknik, som når mobilen er væk. Ring til den

>> Skal man også dytte, hvis fruen er væk?

Nope - så skal man nyde "friheden"

>Nope - hun har garanteret mobilen i lommen, og derved er begge
>genfundne....

LOL
--
Mvh
Mr. Mogens

Kommentar
Fra : tome

Dato : 22-05-02 23:48

Dyt og lyt... Smart ass ...

Jeg vil gerne vide hvor det sidder, og ikke hvordan jeg finder frem til det. Det er s.. ikke bare sådan bare lige at finde.

Mvh. Tome

Accepteret svar
Fra : NitroOS

Modtaget 20 point
Dato : 09-06-02 03:43

Aaargh... Hvor svært kan det være .. hvis det virker nu kan du sq da få en til trykke og gå efter lyden..
Det er da hva vi mekanikere gør på værkstedet når der kommer en bil ind og vi ikke lige ved hvor hornet sidder..
Hvis vi ser bort fra hjælpeløsheden sidder dit horn sandsynligvis bag forkofangerskallen under højre eller venstre forlygteopstilling ..

NitroOS

Godkendelse af svar
Fra : tome

Dato : 15-06-02 17:36

Tak for svaret NitroOS. Det var da trods alt bedre end de foregående.

Kommentar
Fra : NitroOS

Dato : 15-06-02 22:02

Hej tome..

Det var da så lidt..

Og undskyld hvis jeg lød lidt hånene, men når man går og laver så mange biler til dagligt er "placering af hornet" jo noget at det mest basale..... for mig altså... glemmer til tider bare at vi ikke alle er ens..

Held og lykke med opgaven..

Mvh.

NitroOS