/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvem kan hjælpe mig med min ericsson T29~
Fra : mortenstaal
Vist : 402 gange
30 point
Dato : 17-05-02 15:01

Hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jeg vil vildt gerne have unlocket min mobil, men problemet er at jeg ikke har haft den i 6 mrd.
Hvad gør jeg. er der en der ved hvor jeg kan købe billige unlock kabler så være sød at svarer mig.
Eller er der en der bor tæt på Århus som vil unlocke min mobil.
Jeg bor i en lille by der hedder Solbjerg tæt på Århus og mit teleselskab er Debitel *SKOD* og det skal helst koste under 200 kr.
Hvis der er en der ved en kode til at unlocke ericsson T29s så vil jeg hellere det men andet er godt nok.

Er der også en der ved nogle koder og andre ting til min mobil.
Det kan både være ringetoner som man ikke selv skal taste ind, men som bliver sendt med sms,
og det kan være billedeskeder, logoer, koder, tips og triks og unlockning.

*PLEAZE* jeg håber der er en der akn hjælpe mig.

hilsen mortenstaal

Ps. husk at det skal ikke være tast selv ringetoner og husk at det hellere ikke skal være platte sider jeg skal have.

Pps. jeg har desværre ikke så mange point men den der giver mig det bedste svar giver jeg flere points når jg får flere, HUSK DET.

håber i kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 40 point
Dato : 17-05-02 15:24

Hejsa
Prøv denne:http://www.mobil-unlock.dk/. De er pålidelige og det går hurtigt. Ellers kan du se i den blå avis, hvis det skal være lokalt. Der er flere til under 100kr.
Mvh
Nocom