/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagskørt til Cordoba '95
Fra : trd_johnnyb
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 14-05-02 15:20

Jeg leder efter et bagskørt til en Seat Cordoba '95... Nogen der ved hvor man kan finde sådan noget??? Kan kun finde til 96-> modellerne... Kan man bruge noget af det? Hvor meget skal man selv ændre???

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-05-02 15:40

On Tue, 14 May 2002 13:20:05 GMT, "trd_johnnyb"
<trd_johnnyb.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg leder efter et bagskørt til en Seat Cordoba '95... Nogen der ved
>hvor man kan finde sådan noget??? Kan kun finde til 96-> modellerne...
>Kan man bruge noget af det? Hvor meget skal man selv ændre???

Storgård i Bramming gør en hel del i styling af Seat...
http://www.storgaard-biler.dk/
--
Mvh
Mr. Mogens
www.tkrath.dk

Accepteret svar
Fra : kylle

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-03 10:12

Man kan også opsøge bilexperten, de plejer at værer gode til hjælpe. de kan også fortælle dig hvor meget der skal ændres for at få den fra den nye model til at passe!

Husk at lukke spørgsmålet hvis det har hjulpet ellers kan give det nogle flere point og det kommer øverst i "bunken" igen
MVH kylle

Kommentar
Fra : trd_johnnyb

Dato : 15-01-03 22:41

Nu har jeg lukket spørgsmålet (selvom jeg aldrig rigtig fik et brugbart svar) ... Men bilen eksisterer desværre ikk mere da jeg blev påkørt, og bilen totaltskadet!

Lige mht. til BilXperten... Så ved de IKKE EN KRONE! Det er efter min erfaring de mest inkompetente stylingsfolk der overhoved er... Ihvertfald dem der ligger i Kbh området... Hvis ikk de kan finde tingene på SCS.dk, så kan de sgu intet.... F.eks. kunne han ikk forstå hvorfor bagenden på et billede af en skørt fra Seidl-Tuning til en Cordoba '96 ikk rigtig lignede min gamle bil overhoved... Hvorefter jeg jo så måtte forklare ham at billedet viste en POLO Classic!

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 16-01-03 09:56

OK jeg kender i folkende bag KBH afd. men dem i aalborg helt ok!!