/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
er jeg dum eller hvad??
Fra : AKZO
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 02-04-04 09:28

I går morges åbnede jeg min computer og søgte lidt på nettet - der var ikke noget unormalt i det... Senere samme dag (formiddag) Skulle jeg lige på igen - men nu var Google søge siden pludseligt med kæmpe skrift(?????) også mange af de sider jeg surfer ind på er blevet vildt store - det er lidt irriterende. Hvad er årsagen til det og har jeg "pillet" ved noget som jeg ikke ved jeg har pillet ved???

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 02-04-04 09:31

hej akzo det eneste jeg kan komme på er at du har pillet ved skræm opløsningen.. min gør det os engang imellem... så skifter den fra 1024x768 til 800x600...

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-04 09:34

Hejsa

Prøv at gå op i fanen vis-tekststørelse-her kan du ændre størelsen af skriften

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 02-04-04 09:39

Hej med jer....

Har nu ændret tekststørrelsen til "mellem" og alt ser igen normalt ud... Men jeg lover jer at jeg IKKE har rodet i noget med skærm opløsningen. Kan den finde på at gøre det af sig selv??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 09:42

Hejsa

Jeg ved ikke hvad der er sket med din skrift-den skulle ikke kunne ændres af sig selv.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 09:45

Hvis du har en mus med scrollhjul og trykkefunktion, kan du have trykket samtidig med du scroller.
Det giver større tekst på min.

Godkendelse af svar
Fra : AKZO

Dato : 02-04-04 09:45

Tak for svaret briani. Hm... det er ozze lige meget hvad der er gået galt - nu er det iorden igen og du får point da du kom med et svar der var skåret ud i pap.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 09:47

Takker

Kan du have en forsat god dag.

Mvh
Brian