"WEBlance" <WEBlance.news@kandu.dk> wrote:
>Der er allerede centrallås i bilen og der er også motor i førerdøren,
Fint. Så skal der i det mindste kun rodes med ledninger.
>men jeg har intet eldiagram over centrallåsen!
Så vil jeg anbefale dig at anskaffe et. Selv hvis man (som jeg)
har et diagram, der ikke 100% passer med bilens ledningsnet, kan
man i det mindste få en ide om, om centrallåsen er styret med
plus eller minus osv. Med lidt held er der ligefrem opgivet de
rigtige kulører på ledningerne, så de er lige til at finde.
Hvis din forhandler ikke vil sælge dig et diagram, kan du evt.
købe eller låne en Haynes-manual. Jeg har selv lige købt en i
England for 15 pund incl. fragt, men jeg måtte vente i tre uger
på den.
Hvis det går helt galt, er der næsten ikke andet at gøre end at
åbne døren, pille ledningerne af og dreje lidt frem og tilbage
med nøglen, mens man måler på stikket i låsen med et ohmmeter.
Men det er sikkert ikke alle mennesker, der vil være klogere
efter sådan en øvelse, så diagrammet er altså nummer 1.
--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.