/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ATI Radeon All in Wonder 32 MB
Fra : biddy
Vist : 525 gange
23 point
Dato : 01-05-02 12:46

Der er auto tuner til alle tv programmer, men nogle af programmerne er ikke så tydelige.
Kan man finjustere en kanal ( program) af gangen og hvordan.
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : dimmerdk

Modtaget 23 point
Dato : 01-05-02 16:07

DET kan man helt sikkert!!! alle de tv kort jeg har prøvet har kunnet og det er 5-6 forskellige.

Med Radeon'ens programmer har jeg ikke prøvet, prøv at gå ind i hjælpen og søg på "finetune" kig evt. på kanaloversigten og vlæg noget som ligner "egenskaber" eller settings.

det er ikke meget hjælp, men hvem ved, måske er det lige det skub du manglede...

Kommentar
Fra : biddy

Dato : 02-05-02 15:53

Tak for svaret men?
Jeg kan ikke finde nogle af de ting finetune settings og i egenskaber kan man heller ikke justere noget.
Måske er der andre der ved om man kan eller ikke kan finetune kun 1 program af gangen.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 15:55

Kære Biddy

Med Ati Radeon følger er en tv-tuner med, den er i knap-panelet ovre til venstre ....
når du starter din maskine, hvis du ikke har bedt den om det modsatte.

Hvis du klikker på start -> programmer -> ati multimedia center -> launchpad
får du panelet op i højre side af skærmen.

Nederst har du teletext inde i den kan du stille opsætningen af de forskllige kanaler,
har du forsøgt det ??

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 15:57

Årsagen kan også ligge i at dit signal ikke er tydeligt nok, så skal der en
antenneforstærker på.
Denne installeret imellem tv-indgangen og antennekablet.....eller endnu bedre så
tæt på hvor du får dit antennesignal fra.
Jeg ville nu ikke komme langt med dimmerdk's svar

Kommentar
Fra : biddy

Dato : 04-05-02 10:54

Til Zonker ( og andre )
Mit signal er godt nok
jeg blev glad for det du skrev, men da jag skulle finde teletekst i launchpad var den der ikke.
Jeg har
tv
dvd
video cd
cd audio
file player
Hvor kan jeg få teletekst fra. ( har det noget med tekst tv at gøre) og hvad bruger man det til.
Jeg syntes ellers at kortet er godt til de penge, hvad siger du?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 08:30

On Thu, 09 May 2002 22:03:02 GMT, "biddy" <biddy.news@kandu.dk> wrote:

>Der er auto tuner til alle tv programmer, men nogle af programmerne er
>ikke så tydelige.

Jeg har et magen til. Virkelig fed tv-del! Og jeg har ingen problemer
med utydelige programmet BORTSET fra at der er nogle irriterende
"striber" henover DR1.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk