/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Netværk via modem??? hjælp
Fra : Michelangelo
Vist : 221 gange
20 point
Dato : 13-03-04 16:50

Jeg har for nylig sat internetforbindelse og mailforbindelse op på en pc.. (Svigerfar rent faktisk) Forbindelsen er en 56k dvs. netværk via modem..
Mit problem består i at få den til at huske adgangskoden og brugernr.. Sevlom jeg har markeret flueben i "gem adgangskode og
opret automatisk forbindelse" så har den en mani med at forlænge koden med 8 tegn, og bliver naturligvis derfor afvist af serveren...
Selvom jeg har prøvet at slette den gamle internetforbindelse, og oprette nye hjælper det lige meget..
Jeg har selv engeng for mange år siden brugt 56k som de fleste andre vil... og kan godt mindes problemet, og at jeg fik det løst!!
Mit spørgsmål til Jer... Hvordan ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-04 16:56

Slet dine "cookies" og tast den ind igen.
Den kan huske en gammel fejl.

Kommentar
Fra : Michelangelo

Dato : 13-03-04 16:59

tror du det er alt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 17:00

Prøv det og virker det ikke kommer der flere forslag.

Kommentar
Fra : Michelangelo

Dato : 13-03-04 17:03

Fair nok.. Tak

Kommentar
Fra : Michelangelo

Dato : 13-03-04 17:03

Fair nok.. Tak

Godkendelse af svar
Fra : Michelangelo

Dato : 13-03-04 17:03

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 17:08

selv tak
Håber det hjalp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 17:10

PS.
Var alle dog bare så taknemmelige.