/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Modtage HTML-formatteret emails med Incr~
Fra : henrik2000
Vist : 583 gange
40 point
Dato : 06-03-04 22:15

Jeg kender en der har problemer med det gratis mailprogram Incredimail. Når hun modtager en email med html og billeder (det er et nyhedsbrev), så går computeren kold når hun forsøger at åbne mailen. "Programmet har udført en ulovlig handling" osv.

Det er kun når hun klikker på det pågældende nyhedsbrev. Er det tilfældigt at det sker hver gang hun klikker på nyhedsbrevet, eller kan nyhedsbrevet indeholde noget kode som Incredimail ikke forstår???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:24

Hun har måske sat den op til ikke at vise billeder. Hvis det er tilfældet er der en gul bjælke ovenover mailen - hvis hun trykker der viser den billeder.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-03-04 01:35

Jeg kender nogle der bruger programmet meget, og nogle der ikke kan. Jeg havde samme problem, så jeg skyndte mig at fjerne Incredimail igen, for hvorfor skabe problemerne selv. Fjern det via tilføj/fjern, det er mit bedste råd, selvom jeg ikke tror det har noget som helst med virus at gøre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:43

Det tror jeg heller ikke.
Incredimail er blevet utrolig populær, og jeg har nu aldrig haft problemer med det.
Noget af det ligger nok i at flere ikke ofrer det det koster og kører uregistreret eller det der er "værre"

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-03-04 10:01

Hejsa..

Jeg bruger selv incredimail og er glad for den. Det med den ikke viser billeder er noget der kan slås til og fra. Jeg er nu glad for den ikke viser billeder på de spammails man nu engang får..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-03-04 12:37

Ja man må jo kunne finde fejlen, men jeg gad ikke da den fik min computer, til nærmest at gå ned, så jeg valgte at afinstallere incredimail.
Jeg kan selvfølgelig stadig modtage incredimail fra andre, med billede og det hele.
Men jeg følte ikke at det var livsnødvendig at selv have den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : henrik2000

Dato : 07-03-04 17:03

Tak for de mange svar. Der er en der skriver noget med en gul bjælke - hvor er den henne? Øverst i mailen?

Jeg syntes ikke jeg kan se nogen gul bjælke...

Jeg vil stadig gerne vide hvordan man slår html til og fra - jeg syntes ikke der er noget menupunkt i Incredimail hvor man kan gøre det.

At bruge et andet mail-program i stedet er jo den nemme løsning(!)...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 07-03-04 17:10

Jo under options - security kan du stille den til at blokere for externe billeder.
Den gule bjælke kommer kun hvis det foregående er gjort og der kommer mails med externe billeder.
Den er i toppen af mailen når du læser den.

Kommentar
Fra : henrik2000

Dato : 07-03-04 17:16

OK - det kan jeg godt se nu - tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 17:35

Husk at lukke spørgsmålet - hvis du har fået svar

Kommentar
Fra : henrik2000

Dato : 08-03-04 11:10

hvordan lukker man spørgsmålet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 12:15

Du trykker ude til højre over den kommentar du acepterer (accepter som svar)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:14

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : henrik2000

Dato : 29-05-04 22:15

Tak for svaret refi.