/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Charlies Angles soundtrack
Fra : 1HolM1
Vist : 483 gange
150 point
Dato : 06-03-04 16:56

Hej - leder efter et nummer fra filmen Charlies Angles 2. Rock-Sangen bliver spillet i radioen i en bil, hvor Drew Barrymore synger med. Problemet ligger bare i, at jeg ikke kan finde nummeret, idet jeg ikke kender nummerets titel eller artisten. Sangen kunne minde lidt om et værk lavet af Jon Bon Jovi eller Bryan Adams, men heller ikke der har jeg været heldig med at finde den rigtige sang.
Håber på hjælp :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-04 17:54

Her er teksterne til sountracket, så kan du måske komme et skridt videre?
http://www.lyricsondemand.com/soundtracks/c/charliesangelsfullthrottlelyrics/

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 15-03-04 14:31

Naah... prøvede downloade sange fra dit link, men ingen af dem gav bonus :(
HJÆLP!
Nogen må da ha set filmen? :D

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 15-03-04 17:05

1. Feel Good Time performed by Pink / William Orbit - 3:58
2. Saturday Night's Alright for Fighting performed by Nickelback / Kid Rock - 3:44
3. Rebel Rebel performed by David Bowie - 3:09
4. Danger! High Voltage performed by Electric Six - 3:35
5. Livin' on a Prayer performed by Bon Jovi - 4:08
6. Any Way You Want It performed by Journey - 3:23
7. Surfer Girl performed by Beach Boys - 2:26
8. Working for the Weekend performed by Loverboy - 3:42
9. A Girl Like You performed by Edwyn Collins - 3:57
10. Nas' Angels...the Flyest performed by Nas / Pharrell - 3:44
11. I Just Wanna Be Your Everything performed by Andy Gibb - 3:46
12. This Will Be (An Everlasting Love) performed by Natalie Cole - 2:50
13. U Can't Touch This performed by MC Hammer - 4:16
14. Last Dance performed by Donna Summer - 3:19

håber dette er til nogen hjælp.. det er ihvertfald hvad jeg finder på filmens andet album..

knus
angel

Kommentar
Fra : noname85

Dato : 19-03-04 17:42

har set filmen og jeg kan sige at Angelica's liste ikke er alle sange der bliver spillet i filmer (hvad der sjældent er på et soudtrack abum) der mangler bl.a. Sleep now in the fire - Rage Against the Machine og Firestarter - Prodigy men om den sang du leder efter er på listen ved jeg ik... udfra siturationen i filmen ville jeg måske tro at det er: Rebel Rebel - David Bowie men jeg ved det ik...

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 20-03-04 13:57

Det er desværre heller ikke Rage Against the Machine eller Prodigy...
Angelica's liste over soundtracksene, er desværre heller ingen forbedring, idet jeg allerede har været igennem samtlige af de numre uden at finde den rigtige =(
Så jeg er 99% sikker på sangen ikke er blandt nogle af de udvalgte soundtracks... Man hører også kun kort sangen i ca. 10-15 sek. i filmen... hvis nogen har har god kendskab til filmen - kan i prøve at spole frem til den situation jeg mener... i såfald så kig i min første besked øverst hvor jeg beskriver det. Vist noget med at Drew Barrymore tænker tilbage på hendes ungdom med en kriminel kæreste eller noget i den stil...

Accepteret svar
Fra : mdahlx

Modtaget 150 point
Dato : 23-03-04 12:35

Hej 1HolM1

Hvis du lytter efter synger de: "ohh we half way there - oh oh livin' on a prayer.

Altså Livin' On A Prayer med Bon Jovi nr. 5 på soundtracket første gang netop det stykke kommer i sangen er efter ca. et minut og 33 sekunder.

Mvh. Mdahlx

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 23-03-04 20:06

Uhh jada, det er da rigtigt... har jeg slet ikke tænkt på.. har bar hørt sangene meget hurtigt igennem... men da du har givet mig det bedst mulige svar, giver jeg dig fortjent pointene ;)
Takker!

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 23-03-04 20:07

Tak for svaret mdahlx. =D