/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Montering af sidestøtteben.
Fra : hondaforever
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 01-03-04 20:50

hej... jeg har lige købt dette sidestøtteben til min yamaha slider... her er linket: http://www.thansen.dk/product.asp?c=218783032&n=904424139&pn=461185489
Men problemet er bare, nu hvor jeg har modtaget sidestøttebenet, kan jeg simpelthen ikke finde der hvor den skal monteres. Jeg snakkede med min lokale knallert mekaniker, og han sagde det var typisk thansen, man kunne ikke regne med en skid derfra. Kan det virkelig passe jeg skal sende den retur, og betale dobbelt så meget for den hos knallert mekanikeren.... Er det bare mig der ikke kan finde det skide hul, eller hvad...
Håber der er en som kan svare på mit spørgsmål.

På forhånd tak.

Venlig hilsen Søren Christensen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-03-04 20:52
Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-03-04 20:53

det er ikke unormalt at ting fra thansen er noget skrammel så send du det retur og køb et der passer hos din lokale knallert forhandler det kunne jo også være du kunne ændre lidt på støttebenet så det kunne passe

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 20:54

hva er det for et link at vise.... Bare fordi man har et spørgsmål, og de rigtig skal spille smarte, så kan man godt blive sur... Håber der er en som kan hjælpe

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 20:55

mange tak smut... endelig en seriøs... det vil jeg gøre

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-03-04 20:58

fordi du bliver sur kan du godt tale ordenlig

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:00

jeg skrev det 2 gange... prøv lige at se det her link, og så læs det som WEBGUN skrev til mig http://www.kandu.dk/dk/spg/34463

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-03-04 21:02

Så nu har du TO identiske spørgsmål åbne

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:03

jeg har kun et åbent... og er der nogen som kan svare mig på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-03-04 21:05
Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:06

hvad er der i vejen med det.... det er jo besvaret

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-03-04 21:09

jeg tror du skulle gå ned til din knallert mekanikker og prøve at snakke sådan til ham som du taler til folk på kandu tror du han vil hjælpe jeg tvivler
jeg har ikke lyst til at hjælpe

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:10

ok, hvad har jeg nu sagt
< granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-03-04 21:13

http://www.kandu.dk/dk/spg/34208
(luk røven) jeg tvivler på nogen her på kandu kan lide den tone
taler du også sådan til dine venner ??

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:16

er det stadig det du er sur over.... jeg har sagt det 2 gange, og der var vist en god grund... så er det heller ikke være... Hvis du virkelig føler dig stødt, siger jeg mange gange undskyld... jeg ønsker blot at få svar på mit spørgsmål

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-04 21:20

jeg gentager jeg tror du skulle gå ned til din knallert mekanikker og prøve at snakke sådan til ham som du taler til folk på kandu tror du han vil hjælpe jeg tvivler
jeg har ikke lyst til at hjælpe og jeg tror ikke der er så mange her på kandu som har lyst til at hjælpe

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 21:25

hmm, ok... men jeg undskylder mange gange

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-03-04 00:47

>hondaforever
Din undskyldning er modtaget ! Hvor er det også godt at se du har fået ryddet op i alle de åbne spørgsmål !

2 gange har jeg tildelt en "skideballe" til dag, og begge gange har du givet mig point ?

Søren, hold nu hovedet koldt. Læs monteringsvejledningen, brug din kreativitet .. og hvis du igen "kører fast" .. så fortæl HELT KONKRET hvorfor/hvordan du skal have hjælp .. så er jeg sikker på, at du får den seriøse hjælp du efterlyser.

/PG
NB ingen point til mig ! .. nu må vi have den knallert ud og køre med en tilfreds chauffør - for det er jo forår nu.

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 02-03-04 18:25

Tak for svaret granslam.

Kommentar
Fra : Stumpo

Dato : 02-03-04 20:17

Hey Granslam.
Synes du er et fjols, at spille så smart... det er da vist dig, som har problemet her i firmaet... Find en anden gruppe, og evt. nogen, som vil høre på dig :D
-knægten spørger fordi han har et problem, som han ikke selv kan løse. Så forventes det, at folk giver et ordentligt svar og ikke bare, at de får at vide, at de kan henvende sig til den lokale knallert mekaniker... så langt havde han jo nok selv tænkt, og har muligvis også prøvet det. Men de færeste mekanikere vil give råd om produkter, som de ikke selv har solgt. Hvis nogen så har erffaringer på området, kan disse jo udveksles.

-konklusionen med dette er bare, at vi er her for at hjælpe hinanden, og ikke for at svine hinanden til! -Du vil vel også have svar på dine spørgsmål...?

Hilsen Steffen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-03-04 20:55

Stumpo jeg tror ikke du har læst noget som helst i dette inlæg eller andre som hondaforever har skrevet så tag lige og undersøg hvad du taler om inden du udtaler dig
mvh Granslam