/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jeg ikke hente mine mails til Outlook Ex~
Fra : falconi1
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 01-03-04 12:01

Når jeg vil hente mails til min Outlook Express, logger den på for derefter at logge af igen, som om der ingen mails var.
Heldigvis videresender jeg til en "ekstern" mailbox, og der dukker de op, som de plejer.
Hvorfor kan jeg ikke hente dem ind i Outlook Express, når den åbenbart videresender dem til ekstern mailbox???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-03-04 12:02

Fordi du ved videresendelse måske sletter dem fra serveren, du skal kigge på den regel der sørger for videresendelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 12:07

Ved TDC kalder de det en kopi, som så kan hentes.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-03-04 12:09

Hvem er din udbyder, og hvilken type postkasse sender du videre til?

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 01-03-04 14:17

Jeg har Telia som udbyder og videresender til Gyxi.dk

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-04 14:27

Prøv at slå din viderestilling fra og send en mail til din konto, se om den så dukker op i din Outlook ekspres

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 17:46

Ja eller tilføj gyxi.dk under konti i Outlook express! Lyder lidt som om du kører i ring her!

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 04-03-04 18:37

Problemet er løst.
Efter at have bikset med problemet i længere tid, kontaktede jeg Telia, som fortalte, at de havde lukket muligheden for at videresende mails fra Telia.
Det er fantastisk god service at gøre sådan uden at fortælle kunderne om det.
Jeg tager points tilbage, da jeg selv løste problemet.
Undskyld ulejligheden.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-03-04 18:39

Ideen er fin, men du kan desværre ikke tage dine point tilbage, når først du har stillet et spørgsmål er de tabt, så du bliver nødt til at vælge et af de indlæg der har været som svar, beklager men sådan er det

Det vigtigste er jo også at du fik løst problemet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-04 20:13

Er rimelig sikker på Better_performance har en løsning på det problem

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-04 20:23

falconi1 syntes du godt at du kan være bekendt at bekendtgøre at du vil tage dine point igen (bortset fra, at du ikke kan). Du har med dit spørgsmål sat adskillige i gang med at løse dit problem. Dit spørgsmål indeholder ikke noget der gør det oplagt, at årsagen skal findes hos Telia i og med, at du ikke har givet den oplysning fra start.

Godkendelse af svar
Fra : falconi1

Dato : 05-03-04 08:01

Tak for svaret Better_Performance.